  • 51. Data: 2011-05-16 14:49:14
    Temat: Re: pewnie było - farnell
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello identifikator:,

    Monday, May 16, 2011, 4:14:50 PM, you wrote:

    > burak.

    A ja Roman.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 52. Data: 2011-05-16 14:50:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello identifikator:,

    Monday, May 16, 2011, 4:43:15 PM, you wrote:

    > dla potomności, żebym ja musiał się tak narażać...
    > na stronie jest źle przetłumaczone, tam gdzie pisze "zapłata kartą
    > kredytową" można też płacić zwykłą debetówką... wysłałem do fanella maila, a
    > oni do mnie oddzwonili i wyjaśnili to i owo, tylko podobno karta obciążana
    > jest w funtach, nie wiem jakie to ma konsekwencje... Ktoś pomoże?

    Facet, przekraczasz wszelkie możliwe granice lamerstwa i lenistwa.

    Ić stont!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 53. Data: 2011-05-16 14:57:52
    Od: Michał Smolnik <m...@f...pl>

    W dniu 16.05.2011 16:14, identifikator: 20040501 pisze:

    > burak.

    Aha

  • 54. Data: 2011-05-16 16:41:22
    Od: Artur Stachura <k...@p...onet.eu>

    On Mon, 16 May 2011 16:50:38 +0200, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    wrote:

    > Facet, przekraczasz wszelkie możliwe granice lamerstwa i lenistwa.
    >
    > Ić stont!

    Uprzedzając kolejne pytanie: najlepiej na pl.biznes.banki .

  • 55. Data: 2011-05-16 17:11:47
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Artur Stachura napisał:

    > Uprzedzając kolejne pytanie: najlepiej na pl.biznes.banki .

    Tam mogą mieć całkiem inne zdanie na temt tego, co jest "najlepiej".

    --
    Jarek

  • 56. Data: 2011-05-16 17:29:03
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Tam mogą mieć całkiem inne zdanie na temt tego, co jest "najlepiej".

    wy macie jakieś bonusy za pisanie takich bzdetów?
    pewnie sponsoring z UE (konkurencja wolnorynkowa)?

  • 57. Data: 2011-05-16 17:58:08
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    identifikator: 20040501 wrote:

    > wy macie jakieś bonusy za pisanie takich bzdetów?
    > pewnie sponsoring z UE (konkurencja wolnorynkowa)?

    To samo co z darmowych próbek drogiego kremu!

    --
    Włodek

  • 58. Data: 2011-05-16 18:16:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello identifikator:,

    Monday, May 16, 2011, 7:29:03 PM, you wrote:

    > wy macie jakieś bonusy za pisanie takich bzdetów?
    > pewnie sponsoring z UE (konkurencja wolnorynkowa)?

    WON STĄD!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 59. Data: 2011-05-16 18:19:21
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    identifikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):
    > dla potomności, żebym ja musiał się tak narażać...
    > na stronie jest źle przetłumaczone, tam gdzie pisze "zapłata kartą
    > kredytową" można też płacić zwykłą debetówką...

    To jest przecież oczywiste.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 60. Data: 2011-05-16 18:22:11
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > To jest przecież oczywiste.

    na Politechnice Warszawskiej pewnie tak, ale dla normalnych raczej nie...

    dobra, kończę, bo się wszyscy obrażą, a ja mam jeszcze tyle pytań...