  • 11. Data: 2011-05-14 08:50:19
    Temat: Re: pewnie było - farnell
    Od: "nenik" <n...@o...pl>

    > Masz infolinię w języku polskim. Czego chcieć więcej.

    > Zamówienie przychodzi następnego dnia o ile przy okazji nie kupisz w

    > Newarku.

    > I nie robią pomyłek jak w TME.

    > K.

    w firmie zamawiaja z TME Farnella , pomylki sa z jednej jak i drugiej , nie
    widze w tym nic dziwnego bo ich odsetek od promila jest do przyjecia :)

  • 12. Data: 2011-05-14 10:22:45
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > w firmie zamawiaja z TME Farnella , pomylki sa z jednej jak i drugiej , nie
    > widze w tym nic dziwnego bo ich odsetek od promila jest do przyjecia :)

    W Farnelu jeszcze błędu nie miałem, w TME co trzecie, czwarte zamówienie
    jest realizowane z problemami, a to nie są promile.
    K.

  • 13. Data: 2011-05-14 11:00:41
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:iqk091$her$1@news.onet.pl...

    > dodałem do koszyka, wpisałem swoje dane do logowania, wyskoczyła mi
    > informacja "zapłata karta kredytową" i "zapłata jakimś koszykiem
    > płatności" (tak to się chyba nazywało), nigdzie nie było opcji zapłaty
    > przelewem bankowym...
    >
    > a przy okazji jak robi się taki przelew z mBanku? nigdy nic tak nie
    > kupowałem, nie chciałbym umoczyć...

    Dwa lata temu wysyłałem 200 Euro z mBanku do Włoch.
    Aby całe 200 dotarło wybrałem opcję, że ja płacę zarówno koszty mojego banku
    jak i koszty pośrednie.
    Najpierw zapłaciłem za to 25 zł (20+5 - wynika z TOiP) i po tygodniu jeszcze
    zabrali mi z konta 68zł z groszami.

    Krótko potem czytałem regulamin Farnella (jeszcze nie było w złotówkach).
    Wtedy pisali, że można przelewem, ale żadne koszty przelewu nie mogą
    obciążyć Farnella.
    Uznałem, że nie ma sensu.
    Nie rozumiem dlaczego taka firma nie ma konta do płatności w Polsce.
    P.G.

  • 14. Data: 2011-05-14 11:04:01
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    znalazłem coś takiego: http://pl.farnell.com/contact-us
    ale jak z tego skorzystać to nie wiem...

  • 15. Data: 2011-05-14 11:15:39
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:iqlnj3$stk$1@news.onet.pl...
    > znalazłem coś takiego: http://pl.farnell.com/contact-us
    > ale jak z tego skorzystać to nie wiem...

    Z każdego kawałka inaczej.
    Tel służy do wybrania.
    e-mail do wysłania maila itd....

    Widzę, że jest konto w Polsce. Nie wiedziałem.
    P.G.

  • 16. Data: 2011-05-14 11:17:48
    Od: Jakub Owczarski <j...@g...com>

    On May 14, 5:51 am, "j.r." <j...@g...pl> wrote:

    > Osobiście zrezygnowałem z tej formy wykorzystując konto
    > firmy w której pracuję ponieważ potrzebowałem elementów
    > za ok 200zł.

    Skoro już podsumowanie sklepów się zrobiło to ja dorzucę o digikey:
    Robiąc u nich prywatne zakupy można osiwieć.
    Kupowałem pierdółek za kilkaset dolców do zabawy/nauki, ale taka
    informacja to dla nich za mało,
    muszą mieć szczegółowe info o zastosowaniu tych części, potem
    zażyczyli sobie kopię mojego prawa jazdy, wysłałem, okaząło się, że
    prawo jazdy im się nie podoba bo mam inny adres niż w zamówieniu(tak
    jakby ktoś zmieniał prawko przy każdej przeprowadzce), zażyczyli sobie
    jeszcze ksero paszportu, w końcu zrezygnowałem jak przysłali mi jakiś
    formularz na trzy strony który miałbym niby wypełnić *ręcznie* i
    przefaksować, w formularzu miałbym wpisać między innymi numer karty
    kredytowej :O.
    Te przepychanki trwały prawie dwa tygodnie, w końcu anulowałem
    zamówienie i zamówiłem przez firmę - żadnych pytań, zamówiłem w
    czwartek a w poniedziałek było.
    Także tanio i fajnie ale nie dla prywatnych.

    pozdrawiam.

  • 17. Data: 2011-05-14 11:37:46
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Z każdego kawałka inaczej.
    > Tel służy do wybrania.
    > e-mail do wysłania maila itd....

    z takim intelektem to powinieneś być... prezydentem.

  • 18. Data: 2011-05-14 11:42:23
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Jakub Owczarski wrote:

> [...]
    > prawo jazdy im się nie podoba bo mam inny adres niż w zamówieniu(tak
    > jakby ktoś zmieniał prawko przy każdej przeprowadzce), zażyczyli sobie

    Gdzie prawo jazdy ma adres? Znaczy w jakim kraju?

    Waldek

  • 19. Data: 2011-05-14 11:43:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 May 2011 13:00:41 +0200, Piotr Gałka wrote:
> [...]
    >jak i koszty pośrednie.
    >Najpierw zapłaciłem za to 25 zł (20+5 - wynika z TOiP) i po tygodniu jeszcze

    Czy cos sie ostatnio nie zmienilo ?
    Mam wrazenie ze Unii tez sie te oplaty przestaly podobac .. bo niby z
    jakiej racji.

    >Nie rozumiem dlaczego taka firma nie ma konta do płatności w Polsce.

    Ilosc niezadowolych z tego klientow jest zbyt mala ? :-)

    J.

  • 20. Data: 2011-05-14 11:48:48
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-14 13:17, Jakub Owczarski pisze:

> [...]
    > zamówienie i zamówiłem przez firmę - żadnych pytań, zamówiłem w
    > czwartek a w poniedziałek było.
    > Także tanio i fajnie ale nie dla prywatnych.

    Mialem podobnie z digikeyem z tym ze zamawialem na firme i duzo, w koncu
    napisalem im ze jakbym wiedzial ze tak bedzie to bym zamowil w farnelu i
    na drugi dzien bym to mial i wtedy dopiero towar wyszedl z magazynu.

    Oni mysla ze u nas afryka i robimy z tych czesci bomby dla arabow.