  • 1. Data: 2011-05-13 18:52:57
    Temat: pewnie było - farnell
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jak kupować w farnellu i ile to kosztuje?

  • 2. Data: 2011-05-13 18:57:31
    Temat: Re: pewnie było - farnell
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > jak kupować w farnellu i ile to kosztuje?

    może Ktoś mi coś zakupić? nie mam karty kredytowej...

  • 3. Data: 2011-05-13 19:15:24
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > może Ktoś mi coś zakupić? nie mam karty kredytowej...

    Nie musisz mieć, wystarczy przelew bankowy w złotych.
    K.

  • 4. Data: 2011-05-13 19:19:59
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Nie musisz mieć, wystarczy przelew bankowy w złotych.

    dodałem do koszyka, wpisałem swoje dane do logowania, wyskoczyła mi
    informacja "zapłata karta kredytową" i "zapłata jakimś koszykiem płatności"
    (tak to się chyba nazywało), nigdzie nie było opcji zapłaty przelewem
    bankowym...

    a przy okazji jak robi się taki przelew z mBanku? nigdy nic tak nie
    kupowałem, nie chciałbym umoczyć...

  • 5. Data: 2011-05-13 19:24:19
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a ile biorą za wysyłkę? pewnie słono?

  • 6. Data: 2011-05-13 19:59:32
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > a ile biorą za wysyłkę? pewnie słono?

    20 zł

  • 7. Data: 2011-05-13 20:06:19
    Od: John Smith <d...@b...pl>

> [...]
    > przelewem bankowym...
    >
    > a przy okazji jak robi się taki przelew z mBanku? nigdy nic tak nie

    Masz infolinię w języku polskim. Czego chcieć więcej.
    Zamówienie przychodzi następnego dnia o ile przy okazji nie kupisz w
    Newarku.
    I nie robią pomyłek jak w TME.
    K.

  • 8. Data: 2011-05-13 20:27:46
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie no nie znalazłem procedury zakupu u tych dziadów...
    może wysyłają za pobraniem? czy Ktoś może mnie po ludzku oświecić?

  • 9. Data: 2011-05-13 22:05:18
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    > nie no nie znalazłem procedury zakupu u tych dziadów...
    > może wysyłają za pobraniem? czy Ktoś może mnie po ludzku oświecić?

    Infolinia?

    MD

  • 10. Data: 2011-05-14 05:51:43
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    W swojej wiadomości identifikator: 20040501 napisał:
    > nie no nie znalazłem procedury zakupu u tych dziadów...
    > może wysyłają za pobraniem? czy Ktoś może mnie po ludzku oświecić?

    Witam,
    sam to przerabiałem.
    Nie da się zarejstrować do końca bez podania nr karty.
    Aby zrobić zakupy przelewem należy uzbierać zamówienie
    na ponad 300zł i wtedy dział obsługi klienta poda nr konta
    do przelewu na polskie konto w złotówkach.

    Osobiście zrezygnowałem z tej formy wykorzystując konto
    firmy w której pracuję ponieważ potrzebowałem elementów
    za ok 200zł.
    --
    pzdr, j.r.