  • 1. Data: 2010-11-16 16:12:07
    Temat: peugeot 406 2.0 hdi - nowy napinacz
    Od: Viking <jonnyb@poczta_ns_onet.pl>

    samochodzik chodzil jak benzynka cicho na starym pasku i starym
    napinaczu, pasek sie roznsnul wiec wymiana paska i napinacza i nagle
    traktor, za chiny ludowe nie idzie dociagnac, nowy pasek wydawal sie
    jakis 1-2mm dluzszy ale to sie powinno dac wylapac na napinaczu, nic z
    tego, sama rolka na napinaczu pracuje na boki, nie stoi w miejscu,
    dopiero po dodaniu gazu, kiedy pasek sie dopina wszystko wraca do
    normy, da sie to jakos dociagnac czy juz po prostu nic tym nie zrobie?

    V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
    and Nocturnal Gratification
    ICQ: 50985493 GG: 10684393

  • 2. Data: 2010-11-16 18:34:06
    Temat: Re: peugeot 406 2.0 hdi - nowy napinacz
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-11-16 16:12, Viking pisze:
> [...]
    > dopiero po dodaniu gazu, kiedy pasek sie dopina wszystko wraca do
    > normy, da sie to jakos dociagnac czy juz po prostu nic tym nie zrobie?

    Czy problem dotyczy paska rozrządu, czy wielo-rowkowego?
    Ten drugi może mieć tłumik drgań w... elastycznej rolce alternatora. (to
    taka mniejsza wersja koła dwumasowego)

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 3. Data: 2010-11-16 18:35:15
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Viking" <jonnyb@poczta_ns_onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dopiero po dodaniu gazu, kiedy pasek sie dopina wszystko wraca do
    > normy, da sie to jakos dociagnac czy juz po prostu nic tym nie zrobie?

    z tego co piszesz to pasek jest za długi.
    Skoro nowy był dłuższy od wyciągniętego już starego, to po przebiegu
    podobnego do tego jaki pokonał stary będzie od neigo sporo dłuższy.
    Zwykle nowy, jeszcze niewyciągnięty, pasek będzie wyraźnie krótszy od
    starego...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 4. Data: 2010-11-16 19:27:21
    Od: Viking <jonnyb@poczta_ns_onet.pl>

    "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote in

> [...]
    > przebiegu podobnego do tego jaki pokonał stary będzie od neigo
    > sporo dłuższy. Zwykle nowy, jeszcze niewyciągnięty, pasek będzie

    mialem do wyboru ten i 10cm krotszy, wiec raczej dobry wybor, wg
    katalogow mam dobry pasek,
    BTW napinacz na klinowym nie na rozrzadzie

  • 5. Data: 2010-11-16 20:56:32
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    > "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote in

    > mialem do wyboru ten i 10cm krotszy, wiec raczej dobry wybor, wg
    > katalogow mam dobry pasek,
    > BTW napinacz na klinowym nie na rozrzadzie

    Sprawdź dobrze długość i załóż dokładnie takiej długości jak ma być w
    oryginale. Ja miałem o 8 mm za długi w Toyocie i przy zapalniu kiedy
    występowały chwilowe drgania napinacz cofał się do ogranicznika (do zera) i
    pojawiało sie stukanie. Po wymianie paska na prawidłowy wszystko ok.

  • 6. Data: 2010-11-16 22:04:05
    Od: Viking <jonnyb@poczta_ns_onet.pl>

    "Agent" <w...@o...pl> wrote in

> [...]
    > zapalniu kiedy występowały chwilowe drgania napinacz cofał się do
    > ogranicznika (do zera) i pojawiało sie stukanie. Po wymianie paska

    jest prawidlowy, innego nie ma do tego modelu z takim osprzetem, tyle
    tylko ze w stosunku do poprzedniego na oko bylo moze z 2mm roznicy,
    ale dzis tamtego oznaczenia nie dostane, w katalogu stoi ten co mam i
    taki moge kupic. wychodzi na to ze nic z tym nie zrobie

  • 7. Data: 2010-11-16 22:11:05
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-16 22:04, Viking pisze:
> [...]
    > ale dzis tamtego oznaczenia nie dostane, w katalogu stoi ten co mam i
    > taki moge kupic. wychodzi na to ze nic z tym nie zrobie

    Może nie szukaj przyczyny w pasku. Bo coś mi się wydaje, że leży ona w
    tym nowym napinaczu.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2010-11-17 07:55:00
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

> [...]
    > podobnego do tego jaki pokonał stary będzie od neigo sporo dłuższy.
    > Zwykle nowy, jeszcze niewyciągnięty, pasek będzie wyraźnie krótszy od

    Pasek rozrzadu sie praktycznie nie wyciaga, a na pewnno nie na tyle aby
    nowy byl "wyraznie krotszy".

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 9. Data: 2010-11-17 16:50:47
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-17 07:55, MarcinJM pisze:

    > Pasek rozrzadu sie praktycznie nie wyciaga, a na pewnno nie na tyle aby
    > nowy byl "wyraznie krotszy".

    Ale tu chodzi o wielorowkowy pasek napędu osprzętu. Ten potrafi się
    wyciągnąć, ale nie jest to też guma z gaci, żeby się naciągał Bóg wie jak.