  • Data: 2011-01-10 12:41:40
    Temat: Re: pendrive - sie zrobil ReadOnly
    Od: Artur Stachura <k...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 10 Jan 2011 12:30:35 +0100, a...@p...pl <a...@p...pl>
    wrote:

    > mam pendrive Kingston DataTravel (DT100 2GB) i kiedys tam zrobil sie
    > ReadOnly. Na kilku maszynach z Windows nie da sie nic zapisac (naped
    > zabezpieczony przed zapisem) ale czytac sie daje (to co bylo tam
    > kiedys zapisane). Pendrive byl sporadycznie uzywany przez znajoma i
    > zlapal te przypadlosc. Paragony nie bylo, bo byl kupiony gdzies tam i
    > dokument sie zdematerializowal....
    >
    > Macie pomysl co sie stalo? Czy jest jakis programik narzedziowy pod
    > pendrive (tu Kingston), ktorym moze daloby sie to sformatowac na innym
    > poziomie i "odbezpieczyc" pamiec?

    Być może liczba operacji zapisu do pamięci została przekroczona.
    Jeśli tak, to raczej nic nie zrobisz...

    Miałem taki sam problem jakiś czas temu; wątek na tej grupie da się
    wyguglać (tytuł "objaw zużycia pendrive'a?"). Zaproponowano tam
    programy narzędziowe, które wypróbowałem - bez skutku. Skończyło
    się kupnem nowego pendrive'a. :-(

    Artur Stachura