  • 11. Data: 2016-03-05 02:07:37
    Temat: Re: pendrive...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 5 Mar 2016 00:37:56 +0100, JaNus napisał(a):
> [...]
    > pytam. A sprzedawca tłumaczy jak krowie na miedzy:
    > - To kwestia podaży i popytu! Nikt już do sklepu nie zamówi starej
    > 4-ki, bo po co? A klienci są i tacy, co to _muszą_ mieć kość starą,
    > "szczupłą", bo do jakiegoś zabytku ją muszą wetknąć, a ten większych
    > pojemności nie obsługuje.
    > No to w związku z tym zadam pytanie, na które dotąd nie doczekałem się
    > odpowiedzi:
    > Czy nowoczesną, "większą" kość - można jednak sformatować na mniejszą
    > pojemność, i do jakiegoś zabytku wetknąć? Czy i tak będzie ślepy na

    Pendrive ... byc moze. Karta SD powyzej 2/4 GB stawala sie jednak
    SDHC, i juz jej czytniki "zwykle" nie zawsze obslugiwaly.

    Kompatybilnosc mozna naruszyc na wiele sposob, i nie sposob powiedziec
    ktore urzadzenie na ktore jest wrazliwe.

    > A jeśli można tak sformatować, to jeszcze lepsze byłoby (może!)
    > utworzenie kilku partycji na niej? Czy to możliwe technicznie, no i czy
    > byłoby skuteczne?

    Z jednej strony - urzadzenie blokowe, wiec czemu nie, z drugiej -
    jesli dobrze pamietam, to cos tam dziwnego bylo w konfiguracji i
    partycji jakby nie przewidziano - przynajmniej pod Windows

    http://kb.sandisk.com/app/answers/detail/a_id/231/re
    lated/
    http://kb.sandisk.com/app/answers/detail/a_id/16368/
    related/1

    I nadal nic nie wiadomo :-)

    J.

  • 12. Data: 2016-03-05 08:38:07
    Od: Luke <l...@l...net>

    > Szklankę potu, jeśli dobrze ściśniesz.

    I łzy, łzy...

  • 13. Data: 2016-03-05 10:10:03
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <t...@t...pl>

    Użytkownik "Luke" <l...@l...net> napisał w wiadomości

    > I łzy, łzy...

    E tam łzy, smarki trola!

    Włodek

  • 14. Data: 2016-03-05 11:09:44
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    k...@g...com pisze:
    [//]
    > udało mi
    > się uruchomić laptopa 486 IBMa z karty SD 32 GB włożonej do czytnika kart na
    > PCMCIA - karta SD była do wyboru jako "stacja
    > dyskietek".

    No patrz a mi nie udało się zainstalować systemu (linux) na laptopie z
    przejściówką PATA<>SD, zawieszał się przy instalacji bootloadera.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 15. Data: 2016-03-05 11:49:22
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > i 410Nm

    Ee... gdzie takie Turbo dają? ile wyciąga na ćwierć mili? :))

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 16. Data: 2016-03-05 13:04:18
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a co sądzić o tych 1234021 pozytywnych komentarzach co do tego "produktu"?

  • 17. Data: 2016-03-05 13:36:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mozesz sadzic co chcesz.

  • 18. Data: 2016-03-05 13:45:42
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    w przeciwieństwie do mandziejweicza, zemły, donka69bronka i innych cip z
    tej pojebanej grupy, ja nic nie sądzę, zwłaszcza nic nie sądzę zgodnego
    z dyrektywami wspólnoty europejskiej...

  • 19. Data: 2016-03-05 14:39:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie denerwuj sie. Nie wiem jak inni ale ja lubie czytac jak cos napiszesz.

  • 20. Data: 2016-03-05 17:20:42
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Zenek Kapelinder pisze:
    > Nie denerwuj sie. Nie wiem jak inni ale ja lubie czytac jak cos napiszesz.

    Żeby się pośmiać chyba jednak wolę jakąś komedię.