    From: Wojciech Jaczewski <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: pendrive
    Date: Sat, 26 Nov 2011 01:30:24 +0100

    lamia wrote:

    > "Wojciech Jaczewski" <w...@o...pl> wrote in message
    > no może nie tak dosłownie zamiast dysku - bardziej zamiast innych
    > nośników, aby przenosić filmy/muzę/totamto

    Ok. Do tego akurat nadają się świetnie.
    Najwyżej z raz na kilkadziesiąt razy się akurat jakiś plik nie przeniesie.

    > myślałam że flah nie jest awaryjny...
    > (że dyski magnetycze są..)

    To jest mniej więcej tak: jeśli coś na pendrive się udanie nagra, później
    położy się na półkę na rok, to dane raczej nie są zagrożone.
    Problemem jest użycie pendrive jako zastępstwa dysku. Modyfikujesz sobie
    jakieś tam pliki, a scalak wewnątrz pendrive przy tej okazji (akurat tak mu
    się trafi, bo dostał zakłócenie na zasilaniu, czy z jakiejś tam innej
    przyczyny) uszkodzi zupełnie inny plik.