-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!newsfeed.bofh.team!paganini.bofh.team!not-for-mail
From: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: pedał gazu bez linki
Date: Tue, 12 Nov 2024 10:47:02 +0100
Organization: To protect and to server
Message-ID: <vgv86q$pv0h$1@paganini.bofh.team>
References: <X...@1...0.0.1> <vejtel$32gi9$1@news.icm.edu.pl>
<X...@1...0.0.1> <vejvri$32kk4$1@news.icm.edu.pl>
<vek0ai$32lbk$1@news.icm.edu.pl> <vgt9a5$hsra$1@paganini.bofh.team>
<vgueg3$e46$1@news.chmurka.net>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Tue, 12 Nov 2024 09:47:06 -0000 (UTC)
Injection-Info: paganini.bofh.team; logging-data="850961";
posting-host="bf5M01Wh4j9aMtEAzbIEUA.user.paganini.bofh.team";
mail-complaints-to="u...@b...team";
posting-account="9dIQLXBM7WM9KzA+yjdR4A";
User-Agent: Mozilla Thunderbird
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.3
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2725915
[ ukryj nagłówki ]W dniu 12.11.2024 o 03:28, JDX pisze:
[...]
>> Zmiana biegu przy 2 tys. obr./min. nie jest błędem. Może to znacznie
>> obniżyć spalanie. Przykładowo, przy prędkości 50 km/h, jazda na piątym
>> biegu zamiast trzeciego może zmniejszyć zużycie paliwa o blisko 30 proc.
> Pierdolić zużycie. Ja chcę mieć cały silnik. Tym bardziej, że rozważania
> na temat zużycia paliwa w kontekście zwykłego zjadacza chleba, który
> używa auta na dojazdy kilka(naście) km dziennie do roboty i do sklepu i
> 1-2 razy w roku na wakacje (a takich jest większość) to zwyczajne
> zawracanie dupy. Ja tam spokojnie mógłbym sobie pozwolić na finansowanie
> benzynki do jakiegoś V8. Oczywiście przy optymistycznym założeniu, że
> stać by mnie było na zakup jakiegoś prawilnego i zdrowego autka z V8, a
> nie jakiegoś gruza. :-)
>
No i tutaj jest problem :) Wiele razy jechałem z kierowcą, który tego
nie "potrafi" lub nie rozumie. Auto mu prychało, szarpało, gasło. Potem
ja, TYM samym autem, pokazałem jak to robię, płynnie, bez zgrzytów i
innych dźwięków. Później znów on i miał podobnie, że nadal mu prychało.
Rozumiem też, że wiele samochodów ma m.moment przy 4k obrotów ale tutaj
nie chodzi o m.moment, lecz o "popychanie" tego auta z jednakową
prędkością, przy niskich obrotach na płaskiej drodze.
Wyszło, że żyjemy w dwóch różnych światach. BTW, mój ojciec, który był
dla mnie kiedyś GURU, średnio co 2 lata jeździł na naprawę sprzęgła. Ja
NIGDY. Zwyczajnie, czasem jeździł na półsprzęgle a często miał zbyt
wysokie obroty, na potrzeby. Żeby nie było, ojciec kupował NOWE auta ze
sklepu, ja używane. Przebieg mam znacznie większy niż on robił.
--
Pixel(R)??
Następne wpisy z tego wątku
- 12.11.24 07:39 _Master_
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=