eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypedał gazu bez linkiRe: pedał gazu bez linki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsfeed.bofh.team!paganini.bofh.team!not-for-mail
    From: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pedał gazu bez linki
    Date: Tue, 12 Nov 2024 10:47:02 +0100
    Organization: To protect and to server
    Message-ID: <vgv86q$pv0h$1@paganini.bofh.team>
    References: <X...@1...0.0.1> <vejtel$32gi9$1@news.icm.edu.pl>
    <X...@1...0.0.1> <vejvri$32kk4$1@news.icm.edu.pl>
    <vek0ai$32lbk$1@news.icm.edu.pl> <vgt9a5$hsra$1@paganini.bofh.team>
    <vgueg3$e46$1@news.chmurka.net>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 12 Nov 2024 09:47:06 -0000 (UTC)
    Injection-Info: paganini.bofh.team; logging-data="850961";
    posting-host="bf5M01Wh4j9aMtEAzbIEUA.user.paganini.bofh.team";
    mail-complaints-to="u...@b...team";
    posting-account="9dIQLXBM7WM9KzA+yjdR4A";
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.3
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2725915
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 12.11.2024 o 03:28, JDX pisze:
    [...]
    >> Zmiana biegu przy 2 tys. obr./min. nie jest błędem. Może to znacznie
    >> obniżyć spalanie. Przykładowo, przy prędkości 50 km/h, jazda na piątym
    >> biegu zamiast trzeciego może zmniejszyć zużycie paliwa o blisko 30 proc.


    > Pierdolić zużycie. Ja chcę mieć cały silnik. Tym bardziej, że rozważania
    > na temat zużycia paliwa w kontekście zwykłego zjadacza chleba, który
    > używa auta na dojazdy kilka(naście) km dziennie do roboty i do sklepu i
    > 1-2 razy w roku na wakacje (a takich jest większość) to zwyczajne
    > zawracanie dupy. Ja tam spokojnie mógłbym sobie pozwolić na finansowanie
    > benzynki do jakiegoś V8. Oczywiście przy optymistycznym założeniu, że
    > stać by mnie było na zakup jakiegoś prawilnego i zdrowego autka z V8, a
    > nie jakiegoś gruza. :-)
    >

    No i tutaj jest problem :) Wiele razy jechałem z kierowcą, który tego
    nie "potrafi" lub nie rozumie. Auto mu prychało, szarpało, gasło. Potem
    ja, TYM samym autem, pokazałem jak to robię, płynnie, bez zgrzytów i
    innych dźwięków. Później znów on i miał podobnie, że nadal mu prychało.
    Rozumiem też, że wiele samochodów ma m.moment przy 4k obrotów ale tutaj
    nie chodzi o m.moment, lecz o "popychanie" tego auta z jednakową
    prędkością, przy niskich obrotach na płaskiej drodze.

    Wyszło, że żyjemy w dwóch różnych światach. BTW, mój ojciec, który był
    dla mnie kiedyś GURU, średnio co 2 lata jeździł na naprawę sprzęgła. Ja
    NIGDY. Zwyczajnie, czasem jeździł na półsprzęgle a często miał zbyt
    wysokie obroty, na potrzeby. Żeby nie było, ojciec kupował NOWE auta ze
    sklepu, ja używane. Przebieg mam znacznie większy niż on robił.
    --
    Pixel(R)??

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: