  • Data: 2011-01-06 19:50:59
    Temat: Re: pech...zderzenie z duza bryla lodu, urwany silnik itd....
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ffibi6h0r2q4tqkqgo0iv0tf9m6s18cpfc@4ax.com...

    > Kręcisz. Było konkretne pytanie, a Ty nie chcesz na nie odpowiedzieć.
    > Takie to trudne?

    Jak widać dla Ciebie jest zbyt trudne zrozumienie moich wcześniejszych
    wypowiedzi, w których bardzo dokładnie już udzieliłem odpowiedzi na Twoje
    pytanie. Nie wiem czego jeszcze oczekujesz ode mnie, ze napiszę dokładną
    wartość prędkości z jaką bym się tam poruszał ?
    Wybacz, ale na tak postawione pytanie nie uzyskasz odpowiedzi, bo jej nie
    ma. Jezeli znajdę się w identycznej sytuacji w tym samym miejscu to Ci
    napiszę z jaką prędkością jechałem.
    Jezeli chodzi o autora wątku to z jego wypowiedzi jednoznacznie wynika, że
    jechał z nadmierną prekością, niedostosowaną ponadto do panujących tam
    warunków, bo nie zdołał zauważyć w porę leżącej na jezdni przeszkody i
    uniknąć całego wydarzenia.
    Gdyby ta bryła spadłą mu przed maskę z innego samochodu to byłaby to
    sytuacja nie do przewidzenia, ale jeżeli ta przeszkoda leżała już na jezdni
    to jest jego ewidentna wina, ze jechał zbyt szybko, aby uniknąć kolizji.