    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pech...zderzenie z duza bryla lodu, urwany silnik itd....
    Date: Thu, 6 Jan 2011 14:38:47 +0100

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    news:ig4fok$bmi$1@news.onet.pl...

    > Skoro jest takim swietnym kierowca (i jasnowidzem, bo potrafi stwierdzic,
    > ze inni nie umieja jezdzic i "zapierdalaja"), to chcialbym widziec, jakby
    > sam sie zachowal w takiej sytuacji.

    Nie wiem jak on by się zachował, bo nie jestem jasnowidzem.
    Mogę Ci tylko napisać, że ja już zjeździłem kilka samochodów i pomimo, że
    zdarzały mi się podobne sytuacje, o których już napisałem w tym wątku to mam
    czyste konto i zawsze zdążyłem zareagować przed takimi sytuacjami.
    Tyle, że ja to jestem z tych co tacy jak Ty nazywają ich kapeluszami i
    mówią, ze jeżdżę jak baba. Jeżdżąc po wsiach jadę poniżej 50km/h, a jak
    trzeba to i 20 czy 30km/h. Z tym, że mnie jeszcze nie przytrafiło się
    potrącić na wsi rowerzysty, psa, dzieciaka idącego poboczem, czy wpaść na
    drzewo tak jak tym, którzy się ze mnie wyśmiewali, a sami uznawali, że
    jeżdżą dobrze, bo jeżdżą szybko minimum 80-90km/h po wsiach pomiedzy
    drzewami, gdzie dwa wymijające się samochody muszą zjechać na bobocza. Nie
    przytrafiły mi się jeszcze takie wypadki, choć sytuacji, kiedy musiałem
    hamować lub omijać przeszkodę miałem wiele. Należę do kierowców jeżdzącychj
    dynamicznie i szybko, ale tylko tam, gdzie są do tego odpowiednie warunki.
    Tam, gdzie ich nie ma jadę spokojnie i z odpowiednio małą prędkością.