  • Data: 2010-05-06 18:41:13
    Temat: Re: pecet zdechł :(
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najprościej sprawdzić zasilacz instalując w pececie nowy
    > lub pożyczony i sprawdzając czy to wyeliminowało usterkę.

    Witam
    Więc wstawiłem inny zasilacz. Coś drgnęło. Ale posypała się grafika
    zintegrowana. Dała uruchomić się w najnjiższych parametrach. Próby
    reinstalacji sterowników nie prowadziły do niczego.
    Zadziałało na osobnej karcie graficznej i innym zasilaczu.
    Muszę jeszcze sprawdzić stary zasilacz.
    Dzięki za odzew.

    Szymon