  • Data: 2009-10-07 06:46:58
    Temat: Re: pecet (komputer) do pilnowania podwórka?
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Firmy produkujące sprzęt CCTV mają zwykle w ofercie pare gotowych "zestawów"
    spinasz kable i jedziesz.
    > Dość typowy zestaw to 4 kamery zewnetrzne + 4 kamery wewnetrzne + zasilacze +
    rejestrator + okablowanie.
    > Przy większym terenie może być sens wi-fi.
    > Na moje oko liczenie kosztów trzeba zaczynać (!) od "2 tys. zł od punktu"
    > JaC

    rejestrator np aper na 4 kamery - ok 800-1000zł, kamery takie minimum -
    100-300zł za szt. (te z wymienną optyką "widzą" lepiej ale mają mniejszą
    głębie ostrości - mnie to akurat w 3 punktach na 4 przeszkadza). kabel
    video+zasilanie 70-150zł za 100m - zależy jak Ci sie uda kupic. fabryka
    w Warszawie sprzedaje oficlanie po 710netto za km. zasilacz na 4 kamery
    -30-50zł. Twardy dysk.. sam sprawdź 250gb nagrywa sklep z 2 kamer od
    początku lipca i dysk jest prawie pełny. to wszystko. ja jeszcze
    musiałem dokupić monitor bo sprzet apera wymaga do zdalnej obsługi
    windowsa+IE których to nie posiadam.

    ToMasz