  • Data: 2019-09-24 22:24:11
    Temat: Re: pcb
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozumiem,  trywializowanie przez fałszywą szczerość sugerując "glopotki"
    > przepuścy daje ci komfort będąc w dość niekomfortowej sytuacji.

    Jedyny dyskomfort jaki ewentualnie mogę posiadać, to obserwacja
    zaimpregnowania intelektualnego. To jest rzeczywiście ciut przykre - ale
    po pierwsze, to jest bardzo popularne nadal a po drugie - ja wiem coś,
    czego ty nie wiesz. I nawet ci to tutaj napiszę, a co pewnie uznasz za
    "omamy" - otóż, przejdzie ci to.
    Z mojego punktu widzenia nie jest kwestią czy się ze mną zgodzisz -
    tylko kiedy. Zaś konkretne tego skutki są twoim problemem, nie moim.