  • Data: 2019-09-24 18:03:43
    Temat: Re: pcb
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 24 Sep 2019 16:26:00 +0200, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > To, że piszę ci, że w rzeczywistości są obecne rzeczy, które jak
    > podejrzewam kłócą z powszechnie rozumianym (więc pewnie i twoim)
    > racjonalizmem to nie jest żaden "argument" ponieważ ja tu nie
    > prowadzę
    > żadnej próby przekonywania ciebie czy kogokolwiek do czegokolwiek.

    No właśnie widz polega na tym, że _nie ma_ takich rzeczy(w sensie
    jakiegoś hokus-pokus warp speed itp bo to sugerujesz między
    wierszami, nie oszukuj). Ty uwierzyłeś że są, przez co jesteś barfzo
    podatny na manipulacje że strony, której na tym zależy.. Nie
    rozdzielaj religii rozumianej tradycyjnie (np. chrzescijanstwa) od
    UFO czy plaskoziemcow. To wszystko to ten sam mechanizm opary na
    manipulacji pewną ludzką ułomnością powstałą przypadkowo w skutek
    ewolucji, inny jest tylko bog i dogmaty!

    --
    Marek