  • Data: 2019-09-24 20:42:44
    Temat: Re: pcb
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No właśnie widz polega na tym, że _nie ma_ takich rzeczy

    Problem polega na tym, że sądzisz, że pisząc opinię zgodną z twoim
    światopoglądem i podkreślając ją to nadajesz tej opinii wartość faktów.
    Masz jakieś doświadczenie w tego rodzaju zagadnieniach ?
    Prowadziłeś jakieś badania ? Może brałeś udziała w jakichś
    eksperymentach ? Znasz kogoś takiego ? A może byłeś świadkiem tego
    rodzaju "cudów" ? Nie ? To musisz zrozumieć, że piszesz mi tylko o
    swoich przekonaniach. Czyli przedstawiasz mi deklarację wiary :)

    Czy ci się to podoba czy też nie podoba - nawet jeśli burzy ci to
    podstawy twojej oceny świata - są ludzie, którzy się takimi "zjawiskami"
    zajmują. Zawodowo można powiedzieć.

    Oczywiście pewnie sobie wyobrażasz, że to są domorośli wielbiciele
    duchów nad tabliczką Ouija, albo najarani ziołem osobnicy.
    Cóż - oczywiście nie mam ani możliwości ani ochoty czegokolwiek ci
    udowadniać ( bo i w jakim celu ) - ale powtarzam ci - świat zdecydowanie
    odbiega od tego, co jak przypuszczam uważasz za "racjonalne".
    Znaczy - to nadal jest racjonalny świat, tylko ta racjonalność jest
    nieco inna. Powiedziałbym znacznie szersza.

    I jestem pewien, że za te 200 może nieco więcej lat twoje wypowiedzi
    będą przykładem zwykłej naukowej ignorancji. To znaczy - właściwie już
    dziś tak jest, no ale żeby się o tym przekonać nie wystarczy chodzić do
    szkoły.

    > nie oszukuj). Ty uwierzyłeś że są,  przez co jesteś barfzo podatny na
    > manipulacje że strony,  której na tym zależy..

    Nawet mi się nie chce tych pierdółek komentować :)