  • 11. Data: 2012-03-25 07:38:06
    Temat: Re: pasek na przedniej szybie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** v...@i...pl pisze tak:

    > Bo staje sie tak, zeby widziec, albo nie. Pasek na szybie ma tu malo
    > wspolnego.

    a miałem Ciebie za porządnego gościa ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 12. Data: 2012-03-25 10:39:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Bo staje sie tak, zeby widziec, albo nie. Pasek na szybie ma tu malo
    > wspolnego.

    ma sporo ciekawe gdzie bezei musiał stanąć, szczególnei ze czasem
    sygnalziatorysą tak powieszone ze jak staniesz w normalnym samochodzie na
    lini to trzeb sie głową do szyby zbliżyć aby widzieć sygnalziator.

  • 13. Data: 2012-03-25 11:18:42
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-03-25 07:38, PiteR pisze:
    > a miałem Ciebie za porządnego gościa ;)
    Może być porządny, tylko "oszczędnie zaprojektowany" ;)

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 14. Data: 2012-03-25 12:55:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Venioo,

    Sunday, March 25, 2012, 3:37:42 AM, you wrote:

    > Powiedzmy, ze trafiles ;)
    > Czy w zwiazku z tym dostane odpowiedz na moje pytanie?

    Cos mi chodzi po głowie hasło 75% przedniej szyby ale pewności nie
    mam.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2012-03-25 22:31:36
    Od: -wytnij- <"qnick(-wytnij-)"@interia.eu>

    W dniu 2012-03-25 06:30, MarcinJM pisze:
    > Na szybie po lewej masz kilkanascie cm od gory znacznik, ponizej ktorego
    > szyba ma miec nie mniej niz 75%.

    Nie widziałem takiego znacznika cała czysta szyba ma mieć min. 70 % a
    nie 75 jak piszesz.

    A co do paska. Za minimalną powierzchnię szyby która jest niezbędna do
    bezpiecznego poruszania się po drodze uważa się (bo w przepisach tego
    nie znajdziesz) że to jest powierzchnia którą wyznaczają wycieraczki
    pojazdu.

  • 16. Data: 2012-03-26 20:09:47
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "-wytnij-" <"qnick(-wytnij-)"@interia.eu> napisał w wiadomości

    > A co do paska. Za minimalną powierzchnię szyby która jest niezbędna do
    > bezpiecznego poruszania się po drodze uważa się (bo w przepisach tego nie
    > znajdziesz) że to jest powierzchnia którą wyznaczają wycieraczki pojazdu.
    No to damy wycieraczki 10" :)
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 17. Data: 2012-03-26 22:09:22
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-03-26 20:09, wowa pisze:

    > No to damy wycieraczki 10" :)

    i zostana wizjery jak w czolgu ;P

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 18. Data: 2012-03-27 06:56:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <v...@i...pl> wrote in message news:4f6e6837$1@news.home.net.pl...

    > Bo staje sie tak, zeby widziec, albo nie. Pasek na szybie ma tu malo
    > wspolnego.

    Widzę że kolega raczej z tych krótkich...
    Bo ja mam głowę pod sufitem i takie 20cm spowodowałoby
    że nie widziałbym pieszych na pasach z mojego punktu widzenia :-)

    Generalnie rzecz biorąc radziłbym Ci ten pasek odkleić i dać
    sobie jakiś półprzeźroczysty - będzie pełnił zadanie lepiej...

  • 19. Data: 2012-04-01 23:58:16

    W dniu 2012-03-24 23:08, v...@i...pl pisze:
    > Ciekawy jestem, bo niedlugo przeglad mnie czeka.

    Tak więc na przeglądzie sprawdzono wszystko, samochód OK, o pasku nikt
    nie powiedział ani słowa - więc jest chyba OK.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)