    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 9 Nov 2013 15:07:31 -0800 (PST)
    Subject: Re: parkowanie na chodniku
    From: k...@g...com

    W dniu sobota, 9 listopada 2013 23:07:30 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Dwa wozki powinny sie minac na chodniku.
    >
    > Dla blizniakow :-)

    > Zrozumie ?
    >

    > Bo wszystko co spowoduje unieruchomienie pojazdu tylko przedluzy czas
    >
    > postoju :-)
    >

    > J.

    To niech tylko mu na dole koła wypuści. U góry może zostawić. Przedłuży czas postoju
    ale tylko jeden raz. Warto spróbować nie warto dać się złapać. Można jeszcze
    pomalować na biało z metr pręta stalowego fi 12. Założyć ciemne okulary i prętem
    badać przestrzeń przed sobą. Albo przecisnąć się od strony ściany uprzednio nabywszy
    z kilo gwoździ. W sklepie zapakują w plastikową torbę. Ja tam nie mam skrupułów dla
    kutasów. Sąsiad mi przerysował samochód. Na podwórku stał. Usłyszałem wyjrzałem przez
    okno i widziałem jak odjeżdża. On na 127%. Czekam aż przyjdzie powiedzieć i spyta co
    dalej. Nie przyszedł chuj przez dwa tygodnie. To wieczorem kasza manna i okruszki mu
    na dach. Gołębie chyba mają dzioby z hartowanej stali albo węglika, takiego melanżu
    narobiły. Za jakiś czas pyta się czy nie wiem co się stało. Oczywiście go bardzo
    żałowałem i przy okazji spytałem czy nie wie kto mi porysował samochód. Oczywiście
    nie wiedział. dzień dobry cały czas sobie mówimy. Wiem że z malowania dachu i maski
    strasznie niezadowolony. Żalił się innemu sąsiadowi że sporo zapłacił i efekt marny.
    Pewno mu przykro bo samochód ładny miał.