  • Data: 2013-11-10 01:17:22
    Temat: Re: parkowanie na chodniku
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 10 listopada 2013 01:07:07 UTC+1 użytkownik Leonek napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości

    ps.com...

    > Sąsiad mi przerysował samochód.
    >
    > To wieczorem kasza manna i okruszki mu na dach.

    > Nauczyłeś go, to byc może bedzie chciał się zrewanżować, może nawet w ten
    >
    > sam sposób. Przypuszczam że podejrzenie ma.
    >
    > Nie trzeba było czekać dwa tygodnie tylko od razu się zapytać. Być może dało
    >
    > by się sprawę załatwić.

    Cztery lata temu to było. Przyjść i mi powiedzieć to był jego zasrany obowiązek. Nie
    mój żeby mu przypominać. Jak tego nie zrobił i jeszcze w przeciągu tych dwóch tygodni
    potrafił mi mówić dzień dobry i ze dwa razy pogadać o karabinach i wojnie w chinach
    to znaczy że chuj nie poczuwał się do odpowiedzialności. Ty też z tych ze jak komuś
    coś zniszczysz to czekasz aż poszkodowany przyjdzie poinformować że zauważył?