  • Data: 2013-04-01 17:06:13
    Temat: Re: parametry śrubokrętów
    Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (zaraz ktoś mnie poprawi, że to nie zadek, tylko
    > Nie sruba, ale pędnik :-)
    I nie łódź podwodna tylko okręt
    nie samolot tylko statek powietrzny
    nie wypadek tylko zdarzenie drogowe
    nie helikopter tylko śmigłowiec ( samolot to skrzydłowiec???)
    nie inwalida tylko niepełnosprawny
    nie Murzyn tylko Afroamerykanin
    nie mongolizm tylko zespół Downa
    i wreszcie moje ulubione: nie pedał tylko gej
    Niech żyje polityczna debilna poprawność!
    Przepraszam, nie debilizm tylko niepełnosprawność intelektualna w
    stopniu lekkim....