  • Data: 2013-10-21 09:17:15
    Temat: Re: parametry obiektywu
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "astro"

    > Autorowi watku chodzi o kamere

    Tak, kamera i to USB musi być. Ale dzięki temu co napisał Jakub wiem czego
    szukać i jak policzyć.
    Kamera będzie oglądać materiał o różnej grubości (0-270 mm) dlatego ostrość
    trzeba będzie ustawiać. Obawiam się, że podczas ustawiania ostrości, kręcąc
    obiektywem obraz może się przesuwać z powodu luzów w mechanice obiektywu.
    Trzeba spróbować bo nic więcej nie wymyślę.
    Taki obiektyw:
    http://sklep.delta.poznan.pl/obiektyw-chip-pm-25-25-
    mm_c124_p1747.html?ps_session=35694bb97211c5a57416ee
    cb59e98c9f
    taka kamera:
    http://digitronik.pl/sklep-Microsoft_LifeCam_VX-6000
    _68C-00008,14968,,.htm?ff=cookies
    nie wim jaki ma dyży sensor, ale przy 1/3" czy 1/4" spełni założenia.

    Robert