  • Data: 2022-04-20 10:41:42
    Temat: Re: papierowe dolary w życi zenka
    Od: Runt <r...@g...prv> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-04-20 o 02:58, KANALIA Zenek Kapelinder BELKOCZEE:
    /.../
    > Tylko że ty nie jesteś oligarchom. Marność twojego sposobu rozumowania pokazuje to
    że mam w dupę wsadzone papierowe dolary. Przedwojenna zasada. Sprzed ll Wojny
    Światowej. Jedziesz do Ameryki kupujesz papierowe dolary. Chcesz zbunkrować kasę
    kupujesz złote. Sądzisz że w dwa dni po oligarchach zalapiesz się na samolot. 36
    milionów ludzi tu mieszka. Przed tobą w kolejce będzie dostatecznie dużo bogatszych
    żebyś się nie załapał na możliwość wyjazdu w dopuszczalnym terminie. Po nim wypuszcza
    cię jak będziesz kaleką, starcem albo dzieckiem. Chyba że będziesz miał dostatecznie
    dużo uniwersalnych fizycznych pieniędzy. Poza tym twoja argumentacja jest naiwna.
    Robi się wojna a ty za granicą. Masz obowiązek się zgłosić do wojska. Jesteś na
    liście i jak cię nie odhacza to jesteś dezerterem ściganym również po wojnie. Na
    amnestię możesz tylko liczyć. Jak było referendum konstytucyjne to trzeba było
    głosować przeciw konstytucji bo tam napisane że masz obowiązek obrony ojczyzny.

    KANALIO!

    Internet pamięta:

    https://groups.google.com/g/pl.soc.polityka/c/MBgopP
    7Lgw8