  • 1. Data: 2010-08-24 23:22:43
    Temat: panele TFT z kontrolerem...
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Takie mam pytanie - czy są panele TFT z wbudowanym kontrolerem (jak np.
    ILI9325) o rozmiarze 5" czy 7 " ?
    Te, które udało mi się znaleźć, miały max . 3.5"
    Innymi słowy - chciałbym wyświetlacz o rozmiarze np. 5 cali, który mógłbym
    podłączyć do jakiegoś MCU bez zintegrowanego kontrolera LCD, i oczywiście -
    nie dokładając
    go dodatkowo na PCB...

    Jak to jest ?

  • 2. Data: 2010-08-25 06:29:43
    Temat: Re: panele TFT z kontrolerem...
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    sundayman pisze:
    > Takie mam pytanie - czy są panele TFT z wbudowanym kontrolerem (jak np.
    > ILI9325) o rozmiarze 5" czy 7 " ?

    Nie podałeś palety kolorów, ale rzuć okiem na to:
    http://www.artronic.pl/o_produkcie.php?id=1196?

  • 3. Data: 2010-08-25 11:24:37
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Nie podałeś palety kolorów, ale rzuć okiem na to:
    > http://www.artronic.pl/o_produkcie.php?id=1196?

    no tak, zapomniałem o tym. Cóż, te 256 kolorów to chyba trochę za mało...
    grafika na tym bardzo "rysunkowa" będzie... Chociaż, trzeba by zobaczyć na
    żywo.
    Ale, jak rozumiem, czegoś więcej nie należy się spodziewać ?

  • 4. Data: 2010-08-25 12:30:37
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    sundayman pisze:

> [...]
    > żywo.
    > Ale, jak rozumiem, czegoś więcej nie należy się spodziewać ?

    Należy, tylko trzeba ruszyć dupę i podzwonić po firmach. Zapytaj w
    gammie, mariteksie itp.

    Tutaj masz coś z gammy:
    http://www.gamma.pl/katalog-produktow/wyswietlacze-l
    cd-tft-oled/wyswietlacze-i-moduly-lcd-i-oled/am-6404
    80g2tnqw-tw0h.html
    http://www.jtmicro.co.kr/5.7_mcu_vga%20AM-640480G2TN
    QW-TW0H.pdf

  • 5. Data: 2010-08-25 16:32:29
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

> [...]
    > podłączyć do jakiegoś MCU bez zintegrowanego kontrolera LCD, i oczywiście -

    Proszę bardzo. 7":
    http://www.unisystem.pl/ea/strony/produkty.php?idk=1
    976

    Mają też mniejsze, od 3,5" w górę.
    Ja się właśnie bawię podobnym, tylko 3,5".
    Gonię go zwykłym 8-bitowcem :)

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 6. Data: 2010-08-25 16:42:05
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Mają też mniejsze, od 3,5" w górę.
    > Ja się właśnie bawię podobnym, tylko 3,5".
    > Gonię go zwykłym 8-bitowcem :)

    Hm...no proszę. Bardzo dziękuję, koledzy mnie zawstydzili...jutro zadzwonię
    pogadać od Gammy i unisystemu.

  • 7. Data: 2010-08-25 19:32:28
    Od: "Robert Zemła" <m...@n...com>

    > Hm...no proszę. Bardzo dziękuję, koledzy mnie zawstydzili...jutro
    > zadzwonię pogadać od Gammy i unisystemu.

    W Unisystemie mają przyzwoity wybór. Mam na biurku od nich TFT 8'' plus
    SSD1963 do sterowania tez od nich. Calosc popycham AVR32. Smiga bardzo
    ladnie :-)

    pozdrawiam
    Robert Zemla

  • 8. Data: 2010-08-25 20:20:26
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > W Unisystemie mają przyzwoity wybór. Mam na biurku od nich TFT 8'' plus
    > SSD1963 do sterowania tez od nich. Calosc popycham AVR32. Smiga bardzo
    > ladnie :-)

    Tylko się trochę obawiam o ceny...
    Taki 7" TFT bez kontrolera to mam w cenie 50 USD przy 100 szt.
    Obawiam się , że tu może być sporo drożej...