  • Data: 2011-08-28 18:49:34
    Temat: Re: panasonic LX3 - timelapse - jak ?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-28 20:38, Zygmunt Dariusz pisze:

    > To jest wlasnie to, o czym wielokrotnie pisalem.
    > Jak jakis debil, napisze jakakolwiek bzdure, to jakos niekt mu uwagi
    > nie zwraca.
    > Gdy ja zacytyje takiego debila, to zaraz zjawia sie jakis "czlowiek z
    > dobrym gustem" zeby sobie ulzyc.
    >
    > Ten sam, ktoremu tu odpisalem, napisal ten tekst w innym watku i tylko
    > wystapil tam z innym nickiem.
    > Dziwnym trafem jakos nie przeszkadzalo ci to co tam napisal.
    > Dopiero gdy zacytowalem jego wlasne slowa, w jego wlasnym watku
    > podpisanym innym nickiem, to ruszylo cie poczucie "czlowieka z dobrym
> [...]

    Może nie zareagowałem, bo nie czytałem tego postu? Nie mam już czasu na
    czytanie grupy od deski do deski, a tym bardziej dementowanie każdej
    głupoty lub zgłaszania swojego votum separatum. W tym wypadku akurat
    wiele mnie nie kosztowało sprawdzenie, aby odpowiedzieć na pytanie, a i
    komentarza do twojego komentarza też nie zamieszkałem umieścić, bo znam
    ciebie jedynie ze złośliwych komentarzy lub niczego nie wnoszących postów.
    Być może Twoja złośliwość w tym przypadku była jak najbardziej
    uzasadniona, ale z szacunku chociażby do innych użytkowników, należało
    odpowiedzieć na pytanie, skoro już zdecydowałeś się odpisywać.
    EOT

    WAIDODAYO!

    --
    http://www.stopakcyzie.pl/