  • 31. Data: 2009-02-02 13:03:23
    Temat: Re: pamietacie (macie) Sinclair QL
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Krzysztof,

    Monday, February 2, 2009, 11:56:50 AM, you wrote:

    [...]

    > Jakich 400? Kod operacji był 8 bitowy...
    > Nawet w assemblerze IBM 360/370 kod
    > instrukcji też był i jest 8 bitowy.

    A kto Ci tak nakłamał? W Z80 masz instrukcji 1-, 2- i 3- bajtowe
    nawet.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 32. Data: 2009-02-02 19:14:13
    Od: Adam Jurkiewicz <imie.nazwisko@p.......k.pl>

    Sylwester Łazar wrote:
    > ~30 :D
    > E tam... w dsPIC to już takie prawie DJNZ mamy :-)

    Ja od lat mam 'djnz' nawet w 8 bitowcach ;)

    http://ajpic.zonk.pl/asm/makra.inc

    --
    Adam Jurkiewicz
    www: http://www.protronik.pl/

  • 33. Data: 2009-02-02 19:37:36
    Od: "Sylwester Łazar" <g...@a...pl>

    > Ja od lat mam 'djnz' nawet w 8 bitowcach ;)
    >
    > http://ajpic.zonk.pl/asm/makra.inc
    Fajne.
    No jak się tak już "obnażamy" to ja się podzielę:
    http://www.alpro.pl/picasm/pic_mac3.txt

    pozdrawiam
    Sylwester Łazar
    http://www.alpro.pl
    i projektowania PCB

  • 34. Data: 2009-02-02 20:29:22
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 2 Feb 2009 14:03:23 +0100,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> screamed:

    A nawet cztero: RLC (IX+dd) DD CB dd 06

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:231B ]
    [ 21:28:36 user up 11971 days, 9:23, 1 user, load average: 0.56, 0.38, 0.00 ]

    Windows: the ultimate triumph of marketing over technology.

  • 35. Data: 2009-02-02 22:18:05
    Od: "Krzysztof Tabaczynski" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > [...]
    >
    > A kto Ci tak nakłamał? W Z80 masz instrukcji 1-, 2- i 3- bajtowe

    Pisałem, prawda że błędnie, o długości kodu instrukcji,
    a nie o długości całej instrukcji.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
    Nie każdy Żywiec to piwo...

  • 36. Data: 2009-02-02 22:36:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Krzysztof,

    [...]

    > Pisałem, prawda że błędnie, o długości kodu instrukcji,
    > a nie o długości całej instrukcji.

    Cała instrukcja nawet 4 bajty. 1- i 2-bajtowe są oficjalne instrukcje.
    Oprócz tego jest jeszcze dłuższa lista instrukcji nieoficjalnych.
    Najczęściej używanych do zaciemniania kodu ale bywało, że i użyteczne
    rzeczy dało się nimi wykonać.

    [...]

  • 37. Data: 2009-02-03 00:10:14
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 2 Feb 2009 23:18:05 +0100,
    Krzysztof Tabaczynski <k...@p...onet.pl> screamed:

    > Pisałem, prawda że błędnie, o długości kodu instrukcji,
    > a nie o długości całej instrukcji.

    Ciężko pisać o długości tylko kodu instrukcji w sytuacji, w której
    przytoczona już przeze mnie jako przykład instrukcja posiada argument
    niejako "w środku" instrukcji. :>

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 01:09:13 user up 11972 days, 13:04, 1 user, load average: 0.43, 0.28, 0.01 ]

    If you start seeing red monsters, you have probably gained infravision.

  • 38. Data: 2009-02-03 03:48:51
    Od: "Andrzej" <a...@g...pl>

    > Milion dolarow srednio zainwestowane powinny dac 50k rocznie na zycie
    > - na srednie zycie starczy. Laureat ma oczywicie szanse na dodatkowe
    > wplywy.
    >
    > J.

    Widać jak oceniamy świat wg naszych polskich kryteriów 50 tys.$ to zarabia
    średnio niezdolny inżynier, technik tyle wyciaga, słaba pielęgniarka a do
    klasy średniej jeszcze brakuje ekstra $100tys no tylko co znaczy średnie
    życie, dla nas polaków by pewnie starczyło. Jak piszesz o $ to napisałem o
    USA bo to znam.

    Zeby nie było, że zmyślam np. dla pielęgniarki
    http://www.careeronestop.org/SalariesBenefits/Salary
    _Report.aspx?soccode=291111&stfips=&zip=&mode=

    No ale bardziej nas interesuje elektronik to dla technika
    http://www.careeronestop.org/SalariesBenefits/Salary
    _Report.aspx?soccode=173023&stfips=&zip=&mode=

    Pozdrowienia A

  • 39. Data: 2009-02-03 08:04:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 2 Feb 2009 21:48:51 -0600, Andrzej wrote:

> [...]
    >klasy średniej jeszcze brakuje ekstra $100tys no tylko co znaczy średnie
    >życie, dla nas polaków by pewnie starczyło.

    technik w USA jakos zyje, kokosow moze nie ma, ale jak sie ma
    dodatkowo caly wolny dzien, to chyba mozna byc zadowolonym :-)

    >Zeby nie było, że zmyślam np. dla pielęgniarki
    >http://www.careeronestop.org/SalariesBenefits/Salar
    y_Report.aspx?soccode=291111&stfips=&zip=&mode=

    Alez ta inflacja w USA poszla :-)

    No ale tez nagroda w/g wikipedii wynosi juz 1.5 mln [10 mln sek, kurs
    mogl sie zmienic]

    a tak swoja droga - zagladam na www.cenzus.gov

    Median Household Income (In 2007 Inflation-Adjusted Dollars)
    Geography: New York [state]
    Estimate: 52,944 Dollars
    Margin of Error: +/-158 Dollars
    (universe = 7,096,035 households)

    (United States: Estimate: 50,007 Dollars ,
    Margin of Error: +/-45 Dollars)

    to w koncu jak to jest - pielegniarek jest malo, studia drogie wiec
    zarobki wysokie, podaja brutto a obowiazkowe ubezpieczenia sa wysokie?

    J.

  • 40. Data: 2009-02-03 08:14:51
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 2 Feb 2009 11:56:50 +0100, Krzysztof Tabaczynski wrote:
    >Użytkownik "Adam Jurkiewicz" <imie.nazwisko@p.......k.pl> napisał w
    >
    >Jakich 400? Kod operacji był 8 bitowy...

    158 o ile pamietam oficjalne dane .. ktorych to nigdy nie potrafilem
    sie doliczyc. Podobnie jak cos kolo 78 dla 8080.

    Z prefiksami to juz 2 bajty czasem.

    >Nawet w assemblerze IBM 360/370 kod
    >instrukcji też był i jest 8 bitowy.

    Hm, glowy juz nie dam - ale czy nie bylo dluzszych ?

    Najkrotsza i tak liczyla 16 bitow.

    J.