  • 81. Data: 2012-03-25 08:57:18
    Temat: Re: paliwo drozeje a ludzie i tak jezdza
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-03-24 15:13, Liwiusz wrote:

    > Z Żoliborza na Kabaty szybciej rowerem lub samochodem? Śmiem wątpić ;)

    przeciez napisałem "+ tramwaj". Z Bielan na Okęcie.

    Shrek.

  • 82. Data: 2012-03-25 09:02:06
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-03-24 20:50, Artur Maśląg wrote:

    > Tak szczerze to ten czas będzie w najgorszym wypadku porównywalny, ale
    > odpada jeszcze kwestia parkowania i to tego człowiek ma święty spokój
    > - mowa oczywiście o trasach tramwaj/metro.

    Nie - door to door około 1h05 metro/tram - trzeba liczyć 10 minut na
    dojścia, 45min samochodem i 55min rowerem - choć uczciwie trzeba by
    dodać potem przebieranie się z ciuchów rowerowych na cywilne.

    Wiem, że na tej grupie to niepopularne, ale tramy powinny mieć absolutny
    priorytet na skrzyżowaniach. A akurat linia Gocławek-Okęcie nadaje się
    do tego jak mało która.

    Shrek

  • 83. Data: 2012-03-25 14:07:35
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 22 Mar 2012 21:39:15 -0700 (PDT), Aron <a...@g...pl>
    wrote:

    >ciekawe gdzie jest ta granica? 6 zl?

    Jak paliwo było kosztowało poniżej 2 zł. (tak, były takie czasy), to
    magiczną granicą było właśnie 2 zł. Potem 3, 4, teraz 6. Jak
    przekroczy 6 to będziemy mieli kolejną magiczną cyfrę - siódemkę ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 84. Data: 2012-03-25 14:08:53
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 23 Mar 2012 09:00:25 +0100, Arek <a...@a...pl> wrote:

    >Fakt, regularnie raz na tydzień parę groszy do góry. Dzisiaj widziałem,
    >5,94, czyli 6PLN do osiągnięcia jeszcze przed świętami. A magiczną
    >barierą miało być 5pln.

    Ja tankowałem ON za 5,68. W Warszawie. Ostatnio zauważyłem też, że
    ceny ON idą w dól, za to benzynka w górę. Na wielu stacjach znowu ON
    jest tańszy od benzyny.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 85. Data: 2012-03-25 14:12:53
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 24 Mar 2012 12:17:10 +0100, "Dysiek" <b...@b...pl> wrote:

    >Warszawa

    W Warszawie w miarę sprawnie poruszasz się zbiorkomem na lini
    północ-południe, o ile nie masz za daleko do metra. Inne kierunki to
    masakra.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 86. Data: 2012-03-25 14:15:24
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 23 Mar 2012 08:16:12 +0100, "Pawel \"O'Pajak\""
    <o...@g...pl> wrote:

    >Eeetam, przykleja pod spodem "x10" ;-)

    Już to kiedyś mieliśmy ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 87. Data: 2012-03-25 14:20:56
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 23 Mar 2012 15:46:24 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Coś w tym jest, tylko gdzie teraz taką firmę znaleźć? ;-)

    Trzeba mieć znajomości. Poważnie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 88. Data: 2012-03-25 14:22:20
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 23 Mar 2012 22:58:00 +0100, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    >Trochę to dziwne bo na starcie ma się największe potrzeby. No chyba że
    >mama ma aptekę to można spokojnie zająć się głuszeniem lachonów.

    Z jednej apteki to teraz się nie da wyżyć. Albo musisz mieć ich kilka,
    albo wejść do jakiejś sieci. I do tego aptek teraz jak banków.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 89. Data: 2012-03-25 14:24:06
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 23 Mar 2012 15:42:47 +0100, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    >I uwierz - przesiadają się.

    Gdzie? Bo patrząc po "moim" parkingu to raczej nie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 90. Data: 2012-03-25 14:29:24
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-03-25 14:12, jerzu wrote:

    > W Warszawie w miarę sprawnie poruszasz się zbiorkomem na lini
    > północ-południe, o ile nie masz za daleko do metra. Inne kierunki to
    > masakra.

    Dramatyzujesz. Tramwaje Wiatraczna-Centum chyba są dość sprawne. Masz
    kolej w cenie miesięcznego. Jest dobrze, ale nie tragicznie;)
    Shrek.