  • 71. Data: 2012-03-24 12:17:10
    Temat: Re: paliwo drozeje a ludzie i tak jezdza
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Według Ciebie co jest miastem? Nowyjork?

    W Polsce? Wroclaw, Poznan, Krakow, Lodz, Warszawa, Trojmiasto, GOP. Szczecin
    od biedy tez - fakt, troche sie zagalopowalem.

    Dysiek

  • 72. Data: 2012-03-24 13:33:25
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-03-23 19:42, Dysiek wrote:

    > Zalezy jakie miasto - np. we Wroclawiu, gdzie czesc torowisk dla tramwajow
    > jest wydzielona, nie ma szans poruszac sie w szczycie autem szybciej jak
    > tramwajem.

    Natomisat w Warszawie praktycznie wszystkie torowiska są wydzielone, a i
    tak w porannym szczycie (o popołudniowym nie wspominając) jestem
    szybciej autem l;ub rowerem niż metro + tramwaj (i to "najlepsza" linia
    w mieście). Porażka:(

    Shrek.

  • 73. Data: 2012-03-24 15:13:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-03-24 13:33, Shrek pisze:
    > l;ub rowerem niż metro + tramwaj (i to "najlepsza" linia w mieście).
    > Porażka:(

    Z Żoliborza na Kabaty szybciej rowerem lub samochodem? Śmiem wątpić ;)

    --
    Liwiusz

  • 74. Data: 2012-03-24 20:10:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Dysiek wrote:

    > Generlanie jazda w miescie wlasnym autem do dla mnie nieporozumienie -
    > jezdzi sie dluzej jak zbiorkomem, gazety sie nie poczyta, na necie
    > sie nie posiedzi a koszty duze. Co innego jak ktos mieszka na wsi a
    > PKS ma raz na godzine.

    tylko do maskomu sie dodaj czekanie na przystankach, wypoadjaće z kursu
    środki, deszcz i syf gdy maskomach jest jak w saunie, oraz przypadki gdy
    wsam raz większa ilość chce o dziwo jechać tym samym maskomem w tę samą
    stronę i sie robi mało przyjemny ścisk. Potem dodaj sobie tachanie teczki z
    papierami + torby z laptopem.

  • 75. Data: 2012-03-24 20:16:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Dysiek wrote:

    > W Polsce? Wroclaw, Poznan, Krakow, Lodz, Warszawa, Trojmiasto, GOP.
    > Szczecin od biedy tez - fakt, troche sie zagalopowalem.

    w Krakowie zawsze szybciej jesteś samochodem :)

    w Krakowie to sie wyleczyłem kilka razy skutecznie z głupich pomysłów
    jeżdżenia samochodem.

    krótke wyprawa do śródmieścia po papiery wizyta 10 minut.

    eee pojadę autobusem. okazało się ze jest po godiznach szczytu i autobusy
    jeźdżą co 25 minut, czekanie jazda dojście załatwienie sprawy dojście do
    przystanku czekanie na następny po porzedni przed chwila odjechał...

    hm.. samochodem dawno byłbym w domu nawet doliczajc parkowanie. bo
    samochodem jazda trwała by szybciej niż jazda autobusem

  • 76. Data: 2012-03-24 20:42:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-03-23 22:35, Dysiek pisze:

    > Miasto dla mnie to nie Opole, Kluczbork czy Szczecin, wiec nie widze, zebym
    > sobie przeczyl.

    Nie kombinuj - miasto to miasto. Miasto miastu nierówne, trasa trasie
    takoż. Na jednych się opłaca jeździć samochodem, na innych nie i nie
    chodzi często wprost o sam czas jazdy, tylko np. wygodę w postaci
    parkowania (czy też jej brak). Napisałeś co masz w cytacie, a jest
    to nieprawda.

  • 77. Data: 2012-03-24 20:50:09
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Natomisat w Warszawie praktycznie wszystkie torowiska są wydzielone,

    To prawda.

    > a i
    > tak w porannym szczycie (o popołudniowym nie wspominając) jestem
    > szybciej autem l;ub rowerem niż metro + tramwaj (i to "najlepsza" linia
    > w mieście). Porażka:(

    Tak szczerze to ten czas będzie w najgorszym wypadku porównywalny, ale
    odpada jeszcze kwestia parkowania i to tego człowiek ma święty spokój
    - mowa oczywiście o trasach tramwaj/metro.

  • 78. Data: 2012-03-24 20:52:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-03-24 15:13, Liwiusz pisze:

    > Z Żoliborza na Kabaty szybciej rowerem lub samochodem? Śmiem wątpić ;)

    Od 2012.03.21 szybciej jest samochodem :)

  • 79. Data: 2012-03-24 23:04:40
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-03-23 19:28, Dysiek pisze:

    > Wystarczy mieszkac w dobrej gminie :D Mieszkam 20 km od Wroclawia i u nas
    > miesieczny na komunikacje gminna wraz ze wszystkimi liniami MPK po Wroclawiu
    > kosztuje 120 zl :-) Gdzie dojazd samochodem miesiecznie kolo 400-500 zl.

    Ja mieszkam z 10 km od centrum Gdańska, porównanie cen wychodzi
    podobnie. Ale czas dojazdu (40 min vs 1:10) + wygoda biorąc pod uwagę
    bieżące możliwości finansowe dają przewagę własnemu samochodowi.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 80. Data: 2012-03-25 00:36:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Dysiek,

    Friday, March 23, 2012, 10:35:26 PM, you wrote:

    [...]

    > Miasto dla mnie to nie Opole,

    Opole jest miastem dłużej niż Warszawa. Nie później niż 3 lata po
    pierwszym przyznaniu praw miejskich Wrocławiowi.

    > Kluczbork czy Szczecin,

    Byłeś kiedykolwiek w Szczecinie?

    [...]

    --