  • 21. Data: 2012-03-23 13:16:55
    Temat: Re: paliwo drozeje a ludzie i tak jezdza
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.03.2012 05:39, Aron pisze:
    > paliwo drozeje a ludzie i tak jezdza samochodami. Dochody z akcyzy na
    > paliwo wzrosly w 2011 w porownaniu z 2010.
    > W sumie nic dziwnego, jak ktos raz zakosztowal samochodu to nie
    > przesiadzie sie z powrotem do autobusu czy puciongu.

    Och, zależy gdzie mieszka i dokąd jeździ.

    Jakbym np. mieszkał w Pruszkowie niedaleko stacji i dojeżdżał do pracy w
    centrum Warszawy - w życiu nie pchałbym się samochodem!

  • 22. Data: 2012-03-23 13:22:17
    Od: Aron <a...@g...pl>

    On 23 Mar, 13:16, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Jakbym np. mieszkał w Pruszkowie niedaleko stacji i dojeżdżał do pracy w
    > centrum Warszawy - w życiu nie pchałbym się samochodem!

    jezeli wepchnalbys sie do puciongu

    aron

  • 23. Data: 2012-03-23 13:29:16
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Użytkownik "Kamil 'Model'" napisał w wiadomości grup

    [ciach]

    [ciach]

    > Kurde gdzie tak pensja wzrosła?? Bo u mnie to nawet inflacyjne podwyżki są
    > zatrzymane od 4 lat. I od 4 lat moja pensja stoi na tym samym poziomie, a
    > generalnie mówiąc to pensja zmalała bo coraz mniej mogę za nią kupić...

    Zmień pracę :-)

    A jeśli to było poważnie pytanie to są to dane GUS więc odpowiedź na pytanie
    gdzie brzmi: "średnio wszędzie".

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 24. Data: 2012-03-23 13:35:40
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Aron napisał(a):
    > na Wegrzech to dopiero maja fajnie, Pb95 po 6, 50 zl
    Również fajnie mają ze średnią pensją. Na nasze to prawie 6000zł a u nasz 4300zł.
    --
    Krzysiek

  • 25. Data: 2012-03-23 13:49:33
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Krzysztof 45 <m...@v...pl> writes:

    > Na tablicach. Więcej jak 9,90 sie nie zmieści :D

    Hehe, w USA jak pierwszy raz ceny przekroczyły dolara za galon, to
    doraźnym wyjściem na części stacji było przestawienie jednostek na
    litry - co prawda nikt nie wiedział, ile kupuje i po ile, ale
    przynajmniej mógł kupić...

    MJ

  • 26. Data: 2012-03-23 14:03:12
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-03-23 13:29, Ergie pisze:

    > Zmień pracę :-)
    >
    > A jeśli to było poważnie pytanie to są to dane GUS więc odpowiedź na
    > pytanie gdzie brzmi: "średnio wszędzie".
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie

    Zmienić pracę to nie wszystko. Tu mam stała i praktycznie pewną pracę do
    emerytury. A jak zmienię to po 3 miechach mogą nie podpisać nowej umowy
    i lipa. W Toruniu rynek pracy jest tragiczny. Na całe szczęście w
    obecnej pracy płacą "13" i dają kasę na święta (przynajmniej na razie,
    bo już chodzą słuchy, że minister chce upierdolić "13")

  • 27. Data: 2012-03-23 14:07:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości

    >Zmień pracę :-)
    >A jeśli to było poważnie pytanie to są to dane GUS więc odpowiedź na
    >pytanie gdzie brzmi: "średnio wszędzie".

    No, z tym "srednio wszedzie" to radze uwazac, zeby sie nie okazalo jak
    z tym kawalem - jak idziesz z psem na spacer to srednio macie po 3
    nogi.

    Gdzies wzrosla.

    J.

  • 28. Data: 2012-03-23 14:31:30
    Od: "Potocki Passion & Adventure" <s...@d...pl>

    > No, z tym "srednio wszedzie" to radze uwazac, zeby sie nie okazalo jak
    > z tym kawalem - jak idziesz z psem na spacer to srednio macie po 3
    > nogi.
    >
    > Gdzies wzrosla.

    U mojej żony :) Od 1 marca 2012 ma nie 2150zł na rękę, tylko 2400zł na rękę, po
    dwóch latach pracy :) Nie jest źle jak na kobitę ...

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 29. Data: 2012-03-23 14:42:47
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Kamil 'Model'" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > pracy płacą "13" i dają kasę na święta (przynajmniej na razie, bo już
    > chodzą słuchy, że minister chce upierdolić "13")

    O widzisz - otóż to. Zarabiasz więcej tylko w innej "walucie". Stabilność
    zatrudnienia to bardzo dużo. Ja też mógłbym szukać innej p[racy, ale przy
    dzieciach i kredycie wolę zarabiać mniej ale stabilnie niż więcej w
    niepewności, ale to mój wybór i nie mam do nikogo pretensji że zarabiam
    mniej niż inni w moim zawodzie.

    Statystycznie młodzi Polacy wolą zarabiać 20% mniej w zamian za pewności
    zatrudnienia. Dlatego u nas na śląsku w małych firmach brakuje rąk do pracy
    a w urzędach i państwowych molochach za mniejsze pieniądze jest
    kilkadziesiąt osób na jedno miejsce.

    Jak na politechnice śląskiej robili kiedyś ankietę na temat wymarzonego
    pracodawcy to ponad połowa odpowiedziała "duża państwowa firma".

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 30. Data: 2012-03-23 14:47:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 23 Mar 2012 14:03:12 +0100, Kamil 'Model'

    > A jak zmienię to po 3 miechach mogą nie
    > podpisać nowej umowy i lipa.

    No to trzeba się zdecydować. Albo mieć ciepłą i pewną posadkę do końca
    życia za umiarkowaną kasę, albo sobie wypracować więcej, w zamian za pewne
    ryzyko... W przecziwnym razie wypada przestać marudzić, żeby z siebie
    lamera nie robić.

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl