eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmpakiety w Play › Re: pakiety w Play
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!news.nask.
    org.pl!news.internetia.pl!newsfeed.neostrada.pl!nemesis.news.neostrada.pl!atlan
    tis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Mariusz <s...@m...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: pakiety w Play
    Date: Tue, 24 Nov 2009 13:52:06 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 13
    Message-ID: <heglhv$kpq$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <T...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.160.234.76
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1259067775 21306 212.160.234.76 (24 Nov 2009
    13:02:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 24 Nov 2009 13:02:55 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <T...@n...onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:984971
    [ ukryj nagłówki ]

    T...@s...in.the.world pisze:

    > Po wykupieniu pakietu (100min do Playa i na stacjonarne) kodem
    > *111*34*1# i sprawdzeniu ilosci minut (*105#) pokazuje sie 1 godzina i
    > 17 minut.
    > Jakby nie liczyc 100 minut nie wychodzi...

    Najzwyczajniej musiales wykorzystac te 3 brakujace minuty przed
    sprawdzeniem stanu konta.. U mnie za kazdym razem przyznaja pelne 100
    minut, chyba ze to rzeczywiscie jakis blad systemowy czy cos.

    --
    Mariusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: