eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmpakiety w Play › Re: pakiety w Play
  • Data: 2009-11-24 12:52:06
    Temat: Re: pakiety w Play
    Od: Mariusz <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    T...@s...in.the.world pisze:

    > Po wykupieniu pakietu (100min do Playa i na stacjonarne) kodem
    > *111*34*1# i sprawdzeniu ilosci minut (*105#) pokazuje sie 1 godzina i
    > 17 minut.
    > Jakby nie liczyc 100 minut nie wychodzi...

    Najzwyczajniej musiales wykorzystac te 3 brakujace minuty przed
    sprawdzeniem stanu konta.. U mnie za kazdym razem przyznaja pelne 100
    minut, chyba ze to rzeczywiscie jakis blad systemowy czy cos.

    --
    Mariusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: