  • 21. Data: 2011-10-10 07:35:00
    Temat: Re: page fault
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 10-10-2011 08:16, f...@N...gazeta.pl wrote:
    > a jakie? chetnie bym sie nuczyl tamtych dawnych sztuczek,
    Np. kompilator C. http://en.wikipedia.org/wiki/Deep_Blue_C
    Powodzenia!.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 22. Data: 2011-10-10 07:52:37
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    <f...@w...gazeta.pl> wrote:

    > Czy da sie jakos oszacowac patrzac na zrodla swojego
    > programu czy jest narazony na page faulty ?

    Nie szacować, page fault nie jest niczym złym. Jak piszesz aplikację,
    która z jakiegoś powodu (np. bezpieczeństwo) nie powinna mieć stron
    wymiatanych na dysk, to użyj czegoś w stylu mlock() (nie wiem jaki
    jest odpowiednik pod Windows).

    http://www.linux.fm/source/mm/swap.c/

    --
    gof

  • 23. Data: 2011-10-10 09:00:50
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    g...@n...invalid (Adam Wysocki) napisał(a):

> [...]
    > która z jakiegoś powodu (np. bezpieczeństwo) nie powinna mieć stron
    > wymiatanych na dysk, to użyj czegoś w stylu mlock() (nie wiem jaki

    czyzby niektorzy linuksiarze uzywali do pisania
    tego samego edytora co ja ?

    http://dl.dropbox.com/u/42887985/main.htm

    (plik main bociakow pisany jak niektorzy to nazywaja
    unity buildem, a w moim nazewnictwei przy pomocy
    plikow 'przestrzeni')

    tylko ja mam nie niebieska tylko zielona kolorystyke
    typu ludzie ze zbutwialego lasu
    (nap http://dl.dropbox.com/u/42887985/setup_gl.htm
    przestrzen do setup gl (na brudno) z sigmy
    http://dl.dropbox.com/u/42887985/spacebots.zip mojego
    srodowiska do eksperymantow i przyuczania sie gl )

    kenobi

  • 24. Data: 2011-10-10 10:47:08
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    W dniu 2011-10-10 11:00, f...@N...gazeta.pl pisze:
    > http://dl.dropbox.com/u/42887985/spacebots.zip mojego
    > srodowiska do eksperymantow i przyuczania sie gl )

    Nie działa to pod windą 7, nawet w trybie zgodności z Win XP.

  • 25. Data: 2011-10-10 11:17:52
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    Szyk <s...@o...pl> napisał(a):

    > Nie działa to pod windą 7, nawet w trybie zgodności z Win XP.

    niedobrze, to wina 7 w takim razie jakby cos schrzenili
    z kompatybilnoscia czy co, jak kiedys testowalem dzialalo
    elegancko pod vista xp i wczesniejszymi nawet 98, nie mam teraz
    kompa z w7 tak ze nie sprawdze co sie sypie;

  • 26. Data: 2011-10-10 11:21:38
    Od: djinn <d...@w...pl>

    W dniu 10.10.2011 12:47, Szyk pisze:

    > Nie działa to pod windą 7, nawet w trybie zgodności z Win XP.

    Jestem wielkim fanem bociaków i u mnie działają na Debianie.
    Wersja G mocno tnie, ale F jest już używalna. Bociaki latają jak
    oszalałe i można się do nich przybliżać i oddalać.
    Tylko dlaczego nie można strzelać?!

    Fir, zrób to sieciowe i będzie można rąbać online.

    djinn

  • 27. Data: 2011-10-10 11:34:31
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 09.10.2011 20:33, Marek Borowski pisze:
    > Tak bylo do windows 2003/XP. Od Visty w gore jest jak w linuxie.
    Ja bym uzupełnił, że linux też wyrzuca[*] do swapa gdy ma trochę wolnego
    czasu procesora i i/o. Tylko nie usówa takich stron z ramu dopóki nie
    będzie to potrzebne (ale strony są już na dysku, więc jest to bardzo
    szybkie).

    [*] wyrzucał? nie wiem jak jest teraz dokładnie.

    Michoo

  • 28. Data: 2011-10-10 11:42:05
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    djinn <d...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > oszalałe i można się do nich przybliżać i oddalać.
    > Tylko dlaczego nie można strzelać?!
    >
    > Fir, zrób to sieciowe i będzie można rąbać online.

    mam znacznie bardziej rozbudowana wersje ale nie chce jej
    pokazywac (bo jest rozbabrana), strzelac mozna i mozna
    nawet gonic za swoja wystrzelona kulka i ja wyminac,
    mozna wogole zrobic pare 'kosmicznych' rzeczy
    (ale to w innej wersji bo ta jest wycieta do 1/20 calosci),
    szkoda ze asteroidy tna bo mz dosyc fajnie wygladaja jak
    sie przesuwaja troche w gore lub w dol jak sie wciska
    klawisze kursora lub page up page down, choc tez dodam
    ze na 'niektorych monitorach' ta aplikacja wyglada badziewiasto
    (kwestia ustawien brightnesu kontrastu i kolorow);
    co do wersji sieciowej to musialbym sie nauczyc jak to
    sie robi i miec kompy do tesow, nie mam kompow to nie
    robie; troszke utknalem na ai i to musze troche pocwiczyc
    w trybie 'laboratoryjnym' raczej na przykladach 2d
    ale bede sie starac by kosmos trzymal klimat

  • 29. Data: 2011-10-10 13:06:05
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    > w trybie 'laboratoryjnym' raczej na przykladach 2d
    > ale bede sie starac by kosmos trzymal klimat

    czy też, poważniej akcentując, by kosmos trzymał

    http://dl.dropbox.com/u/42887985/untitled.jpg

    ;-)
    Fir