  • Data: 2011-10-09 14:42:21
    Temat: Re: page fault
    Od: Szyk <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-09 14:27, f...@N...gazeta.pl pisze:

    > a na maku tego nie ma (ja nie zauwazylem) i jest to
    > z perspektywy uzytkownika wnerwiajaca rzecz - choc niby to muli
    > glownie przy grach a na makunie odpalalem gier, moze
    > wina jest zaborczosc gier na ram, czy zwykle jest tak ze jak gra
    > znajdzie 1GB ramu to uzyje 1Gb a jak znajdzie 2 GB to wezmie 2?

    Gra może zeżreć ram (ale raczej tyle ile musi a nie tyle ile jest, choć
    pewnie są gry które zajmują cały ram) i wtedy no już na 100% reszta
    wędruje na dysk. Ale weź też sobie pod uwagę, że pod Windows programy są
    wyrzucane do wirtualnej nawet gdy masz pełno wolnego ramu. Natomiast
    Linux używa wirtualnej tylko wtedy gdy mu nie starcza ramu. Jak jest pod
    MacOsem to nie wiem, ale strzelam, że tak jak pod Linuchem.