  • 11. Data: 2010-12-30 21:55:22
    Temat: Re: padło na mnie - Katowice->Piwniczna Zdrój
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Co do zakopianki był tam przprowadzany remont w Klikuszowej (tworzyły się
    > tam duże korki, ale chyba jest już po remoncie) ale wybierając trasę która
    > ci poleciłem

    Oczywiście w grę wchodzi również wariant przez Lubień, Limanową i Nowy Sącz.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 12. Data: 2010-12-30 22:08:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 30 Dec 2010 09:25:32 -0800 (PST), Mateusz napisał(a):

    > Waldku, dzięki za odzew, mógłbyś sprecyzować ?

    Między Regulicami a Alwernią jest bardzo stromy podjazd, bardzo często
    całkowicie zamykany zimą, wtedy trzeba dołożyć ładne kilka km objazdem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 13. Data: 2010-12-30 22:31:45
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Między Regulicami a Alwernią jest bardzo stromy podjazd, bardzo często
    > całkowicie zamykany zimą, wtedy trzeba dołożyć ładne kilka km objazdem.

    Ale czy to jest na drodze wymalowanej na niebiesko:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7a45d6f8e5
    4e2dd4.html

    ... czy obok niej ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 14. Data: 2010-12-30 22:46:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 30 Dec 2010 22:31:45 +0100, Endriu napisał(a):

    > Ale czy to jest na drodze wymalowanej na niebiesko:
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7a45d6f8e5
    4e2dd4.html

    > ... czy obok niej ?.

    http://maps.google.com/maps?f=q&hl=pl&q=alwernia&ie=
    UTF8&hq=&hnear=Alwernia,+Chrzanowski,+Ma%C5%82opolsk
    ie,+Polska&ll=50.07101,19.535515&spn=0.004848,0.0109
    33&z=17

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 15. Data: 2010-12-30 22:53:01
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 30 Gru, 22:08, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
    > Mi dzy Regulicami a Alwerni jest bardzo stromy podjazd, bardzo cz sto
    > ca kowicie zamykany zim , wtedy trzeba do o y adne kilka km objazdem.

    Dziękuję za informację.

    Endriu, również dzięki. W sumie to mam GPS-a więc może wczytam sonie
    ten Lubień i Nowy Sącz jako punkty pośrednie i powinno zagrać.

  • 16. Data: 2010-12-30 23:05:07
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    >Endriu, również dzięki. W sumie to mam GPS-a więc może wczytam sonie
    >ten Lubień i Nowy Sącz jako punkty pośrednie i powinno zagrać.

    Nowy Sącz warto pewnie objechać, i nie pchać się w miasto ....

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/436a1b8155
    7ecf4b.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 17. Data: 2010-12-30 23:17:09
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Nowy Sącz warto pewnie objechać, i nie pchać się w miasto ....
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/436a1b8155
    7ecf4b.html

    I jescze co do GPS-a, gdybyś ewentualnie miał ochotę omijać drugą bramkę
    koło Krakowa. GPS często i gęsto lubi poprowadzić tędy ( koło lotniska -
    sam kiedyś się tak dałem oszukać):

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/152b5bf1f3
    7e235e.html

    a można i należałoby tędy:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b6abac60930d6cbb
    .html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 18. Data: 2011-01-04 16:43:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote in message
    > Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com>
    >
    > Druga sprawa: Wsteczny powinno się włączać na postoju. Dlaczego więc
    > jak hamuję i mam zablokowane koła (lód np) to wsteczny mi nie chce
    > wejść ? poza tym, dlaczego przy zblokowanych kołach mam na
    > prędkościomierzu prędkość nie zerową ?
    > --
    > Bo nie wszystkie kółka masz zablokowane

    Dokładnie... a prędkościomierz ze skrzyni jest napędzany.
    Więc jak się kręci choć jedno koło napędowe to prędkość
    na zegarze będzie niezerowa.