  • 1. Data: 2010-12-30 17:56:41
    Temat: padło na mnie - Katowice->Piwniczna Zdrój
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Cześć,

    Pierwsza sprawa: Nie mam zamiaru jechać płatnym odcinkiem na Kraków
    tylko raczej pchać się na Oświęcim, Wadowice, Kalwarię. Śnieg mi nie
    przeszkadza, tylko żeby lodu, jakichś mega kolein i korków nie było.

    Druga sprawa: Wsteczny powinno się włączać na postoju. Dlaczego więc
    jak hamuję i mam zablokowane koła (lód np) to wsteczny mi nie chce
    wejść ? poza tym, dlaczego przy zblokowanych kołach mam na
    prędkościomierzu prędkość nie zerową ?

    Link do mapy: http://tnij.org/jpte

  • 2. Data: 2010-12-30 18:00:44
    Temat: Re: padło na mnie - Katowice->Piwniczna Zdrój
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    >Pierwsza sprawa: Nie mam zamiaru jechać płatnym odcinkiem na Kraków
    >tylko raczej pchać się na Oświęcim, Wadowice, Kalwarię. Śnieg mi nie
    >przeszkadza, tylko żeby lodu, jakichś mega kolein i korków nie było.

    Nie jedź tamtędy, raczej okrąż bramki w Jaworznem i Alwernią.
    Tym bardziej że w Jaworznie włąśnie wybudowali obwodnicę, która dosyć fajnie
    się śmiga.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-12-30 18:06:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 30 Dec 2010 18:00:44 +0100, Endriu napisał(a):

    > Nie jedź tamtędy, raczej okrąż bramki w Jaworznem i Alwernią.
    > Tym bardziej że w Jaworznie włąśnie wybudowali obwodnicę, która dosyć fajnie
    > się śmiga.

    zwłaszcza przejaz z Regulic do Alwerni zimą będzie atrakcją dla
    przyjezdnego...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-12-30 18:07:56
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Nie jedź tamtędy, raczej okrąż bramki w Jaworznem i Alwernią.
    > Tym bardziej że w Jaworznie włąśnie wybudowali obwodnicę, która dosyć
    > fajnie się śmiga.

    Po wbiciu w Targeo Piwnicznej powiem więcej. Broń Boże nie jedź tamtędy.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2010-12-30 18:15:38
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > zwłaszcza przejaz z Regulic do Alwerni zimą będzie atrakcją dla
    > przyjezdnego...

    A co, nie idzie przejechać tym zjazdem z autostrady ?.
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7a45d6f8e5
    4e2dd4.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2010-12-30 18:25:32
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Waldku, dzięki za odzew, mógłbyś sprecyzować ?

    Endriu, broń boże ? weź mnie nie strasz ;-) niby dlaczego miałbym się
    tam zdziwić ?

  • 7. Data: 2010-12-30 18:44:25
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    >Endriu, broń boże ? weź mnie nie strasz ;-) niby dlaczego miałbym się
    >tam zdziwić ?

    Kiedyś w lecie postanowiłem sobie tamtą trasą pojechać (również z okolic
    Katowic) do Szczawnicy.
    Straciłem wtedy chyba ze dwie godziny (trasę tą pokonujesz prędkością 60
    km/h wlokąć się z reguły za jakąś ciężarówka) i plułem sobie w brodę, że nie
    wybrałem drogi na Kraków (objeżdżając bramki), Zakopianką i ze zjazdem w
    Lubieniu na Szczawnicę.

    Jadąc z powrotem wybrałem grogę na zakopiankę i to był dobry wybór.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2010-12-30 20:51:17
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com>

[...]
    Bo nie wszystkie kółka masz zablokowane

  • 9. Data: 2010-12-30 20:54:58
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 30 Gru, 18:44, "Endriu" <n...@i...pl> wrote:
    > Kiedy w lecie postanowi em sobie tamt tras pojecha (r wnie z okolic
    > Katowic) do Szczawnicy.
    > Straci em wtedy chyba ze dwie godziny (tras t pokonujesz pr dko ci 60
    > km/h wlok si z regu y za jak ci ar wka) i plu em sobie w brod , e nie
    > wybra em drogi na Krak w (obje d aj c bramki), Zakopiank i ze zjazdem w
    > Lubieniu na Szczawnic .
    >
    > Jad c z powrotem wybra em grog na zakopiank i to by dobry wyb r.

    Powiem Ci tak, ja jeździłem tą drogą przez Wadowice i nigdy nie
    narzekałem. Musiałeś mieć pecha. Znajomi rzucali bluzgami na
    zakopiankę (korki) a ja nigdy, jadąc do zakopca czy szczawnicy nie
    stałem w korkach :-) nie mniej jednak dzięki za pomysły.

  • 10. Data: 2010-12-30 21:44:20
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    >zakopiankę (korki) a ja nigdy, jadąc do zakopca czy szczawnicy nie
    >stałem w korkach :-) nie mniej jednak dzięki za pomysły.

    Jeżdziłem tam dwa lata pod rząd i od tego czasu pamiętam że cały czas
    przeprowadzany jest remont trasy (ruch wachadłowy wróżnych miejscach w
    zależności od postępów prac). Dodakowo z tego co pamiętam w godzinach
    przejechanie poszczególnych miast wiązało się z z ciągnięciem się za
    ciężarówkami - mało miejsc do wyprzedzania. Przejechanie poszczególnych
    miast Oświęcimia, Wadowic Suchej Besklidzkiej - pamiętam trasa ciągła się
    jak flaki z olejem, średnia prędkość 60-50.

    Co do zakopianki był tam przprowadzany remont w Klikuszowej (tworzyły się
    tam duże korki, ale chyba jest już po remoncie) ale wybierając trasę która
    ci poleciłem nie wpadasz na ten korek ....

    Zreszta był tutaj taki post w okolicach lata odnośnie tej trasy - nie mojego
    autorstwa - którego autor mówił dokładnie to samo ja....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/