  • Data: 2009-05-23 19:56:48
    Temat: Re: padł kineskop philips 29 cali
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 23 May 2009 17:32:56 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Poproszę o dwa.
    > Miałem kontakt z kilkoma - żaden nie był bezawaryjny dłużej niż 2 lata
    > (cały TV) - kineskopy też siadały seryjnie.

    Mój własny rodzinny. Zakupiony około 1976 roku, w 1996 roku stał, wciąż
    działający. I w takim stanie został wyniesiony na śmietnik, jakiś czas
    później.
    Sąsiada był kupiony rok poźniej i miał podobny przebieg. Owszem, po drodze
    jakieś drobne awarie które zostały naprawione. Ale kineskop ten sam.

    > Jasne.
    > Też Sony nie darzę specjalną sympatią, ale TV, kamery i Walkmany mieli
    > najlepsze swego czasu - bezdyskusyjnie.

    toż napisałem to samo.
    Ale - jak to napisałem - ten czas dla TV mieli na początku lat 80 i później
    niewiele więcej zrobili.
    Walkmany - to sprawa dyskusyjna. Topowe owszem, były dobre. Ale cenę mieli
    kosmiczną. Można było kupić wiele znacznie tańszych i niegorszych
    odtwarzaczy, np. Sanyo.
    I tak w zasadzie było z większością ich produktów.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.