  • Data: 2009-05-23 15:32:56
    Temat: Re: padł kineskop philips 29 cali
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2009-05-23 11:25, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > Twojego egzemplarza. Służę przykładem conajmniej kilkunastu Rubinów które
    > grały dłużej.

    Poproszę o dwa.
    Miałem kontakt z kilkoma - żaden nie był bezawaryjny dłużej niż 2 lata
    (cały TV) - kineskopy też siadały seryjnie.

    > próbowałeś zajrzeć do słownika języka polskiego?

    Czepiasz się Trynitrona, a belki w oku nie zauważasz?

    > aa.. to zmienia postać rzeczy, nie dziwię się, że lubisz Sony. Daje ci
    > pewnie nieźle żyć.

    Jasne.
    Też Sony nie darzę specjalną sympatią, ale TV, kamery i Walkmany mieli
    najlepsze swego czasu - bezdyskusyjnie.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak