    From: "sth" <k...@l...vk>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: padajace lozysko kola - jak ocenic ktore
    Date: Sun, 6 Mar 2011 23:20:01 +0100

    > Nasuwa mi sie jedyna odpowiedz, ze obsugujesz pojazdy, ktorych przesuj
    > wiecej kosztuje niz koszt nadwymiarowej wymiany elementu - wiec robi sie
    > caly serwis/wy,miany 'na wyrost'. Ale ile jest takich pojazdow/firm,
    > ktore tego potrzebuja?

    dobrze kombinujesz w zasadzie. obsluguje samochody ktore robia trasy po
    20tys km i wiecej. wymieniany jest przed kazdym wyjazdem rozrzad, pompa
    wody, wszystkie paski, lozyska, plyny i pare innych rzeczy, plus to co jest
    zuzyte faktycznie. calkiem mozliwe ze duzo rzeczy na wyrost, jednak
    ewentualna awaria moze kosztowac wiele wiecej niz ta wymiana. o lozyskach
    napisalem tak a nie inaczej poniewaz juz w kilku przypadkach mialem
    jednoczesna awarie na osi z dokladnoscia do dni. jak ktos zamierza
    przejechac 5tys km na jeden wyjazd na koniec europy to nie bedzie sie
    zastanawial ktore mu szumi tylko wymieni dwa.