  • Data: 2011-03-06 14:34:47
    Temat: Re: padajace lozysko kola - jak ocenic ktore
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-06 13:52, sth pisze:

    > to wez kawalek kartki, dlugopis i napisz zalozycielowi watku gwarancje
    > ze drugie mu nie padnie po 100km tej dlugiej trasy ktora planuje.

    ale 'to' ma racje, ze nie ma uzasadnienia (ekonomicznego, praktycznego)
    by wymieniac dwa lozyska na raz gdy tylko jedno jest uszkodzone.
    W niczym nie zaoszczedzi i nie da mu gwarancji, ze za 5tys km znowu nie
    bedzie musial wymieniac tego samego.

    Wg Twojej metody: czemu nie wymieniac wszystkich czterech (w sumie
    lozysko to nie to samo co tarcza - we wszystkich kolach winny tak samo
    sie zuzywac)?

    --
    pozdr
    Adam (AL)