  • Data: 2011-03-06 15:26:13
    Temat: Re: padajace lozysko kola - jak ocenic ktore
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin sth

    > to wez kawalek kartki, dlugopis i napisz zalozycielowi watku gwarancje
    > ze drugie mu nie padnie po 100km tej dlugiej trasy ktora planuje.

    Może mu paść łożysko tak jak i cokolwiek innego w używanym samochodzie.

    Przyzwoite łożyska w normalnych samochodach wytrzymują 100-200 tys. km
    albo i więcej. Prawe i lewe pracuje w nieco innych warunkach, bo dziury
    są głównie na skraju drogi (czyli z punktu widzenia auta po prawej). W
    związku z tym prawdopodobieństwo, że prawe i lewe łożysko padnie w tym
    samym czasie jest bardzo małe. Dodajmy do tego, że od momentu gdy już coś
    słychać do momentu, gdy łożysko trzeba koniecznie wymienić mija kilka
    tys. km (mówię tu o zużytym łożysku, a nie uszkodzonym) i jasno widać, że
    wymiana sprawnych łożysk "na zapas" nie ma żadnego racjonalnego
    uzasadnienia.