  • Data: 2023-04-26 12:02:49
    Temat: Re: [ot] jaki serwer usenet
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Grzegorz Niemirowski napisał:

    > Oryginalnie TCP w domyślnej instalacji 95 nie było. Natomiast w Polsce
    > popularna była wersja OSR2, czyli późniejsze, połatane wydanie Win95.
    > Stąd w powszechnej świadomości TCP w Win95 było dostępne. Podobnie też
    > dodano USB.

    W innych krajach musiało być podobnie. Wersji Windowsa przed OSR było
    całkiem sporo. Nie wiem, czy każda jakoś oznaczona. Rozwój i zmiany
    były bardzo szybkie, po trzech latach mieli nowy system, Windows 98.
    A ja to nawet miałem amerykański laptop z fabrycznie zainstalowanym
    systemem Windows 97, zupełnie nieznanym w Polsce.

    --
    Jarek