  • Data: 2023-04-26 00:28:58
    Temat: Re: [ot] jaki serwer usenet
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Aczkolwiek ... juz nie pamietam - cos kombinowac musiałem, czy stos IP
    > był juz wbudowany? wiki podpowiada, ze dostępny jako dodatek sieciowy.
    > A od wersji OSR1 juz IE sie instalował.
    >
    > I dodają, ze opcjonalne TCP/IP bylo juz w WfWg 3.11

    Był program "Trumpet Winsock" autorstwa bardzo sympatycznych kolesi
    z Tasmanii. Działał pod Windowsem 3.xx. Te firmowe dodatki działały
    bardzo kulawo, więc wyszedł też Trumpet pod systemy 32-bitowe (W95).
    Potem Microsoft wziął się trochę do roboty i to nie było już potrzebne.
    Ale przez pewnien krótki czas Windows 3.11 lepiej sprawował się w Sieci
    od Windowsa 95 (chociaż 16-bitowy Netscape w połączeniu z klasycznym
    Trumpet Winsockiem też dał się na tym uruchomić).

    > i programu do emaila w 1995 jeszcze nie było.

    Był. Eudora do bardzo porządny klient pocztowy. Niektórzy chyba do
    dzisiaj używają.

    --
    Jarek