  • 41. Data: 2009-05-05 12:38:09
    Temat: Re: [ot?] internet - prawda to ?
    Od: s...@m...com

    > http://stopcenzurze.wikidot.com/

    Fizycznie niewykonalne.

    Protokół TCP/IP nie przewiduje czegoś takiego.

    Zablokowanie dostępu do strony może mieć miejsce tylko wtedy, gdy faktycznie
    zostanie ona usunięta z internetu (serwera).

    W innym przypadku nawet jak operator cos zablokuje, to włączasz proxy i masz
    full dostęp.

  • 42. Data: 2009-05-05 12:46:03
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > faktycznie zostanie ona usunięta z internetu (serwera).
    >
    > W innym przypadku nawet jak operator cos zablokuje, to włączasz proxy

    A dostep do proxy zapewnisz sobie noszac pakiety w wiadrach...

  • 43. Data: 2009-05-05 12:48:45
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Jakub Jewuła napisał(a):

    > A dostep do proxy zapewnisz sobie noszac pakiety w wiadrach...

    Tunel SSL i po ptokach.

    wer

  • 44. Data: 2009-05-05 13:06:40
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Tunel SSL i po ptokach.

    A pakiety tunelem w wiadrach.

  • 45. Data: 2009-05-05 13:47:58
    Od: "Łukasz Bąk" <m...@g...com>

    Użytkownik "Jan Rudziński" <j...@a...net> napisał w wiadomości
    > Cześć wszystkim

    > http://prawo.vagla.pl/node/8459

    Komu by się to czytać chciało. Lepiej nic nie wiedzieć a prawić puste
    komunały z plakatów. Ciekawe ile partii już wkleiło "pakiet" do swojego
    programu wyborczego i jakie to nowe teorie Darwina z tego powstaną.

    Łukasz Bąk

  • 46. Data: 2009-05-05 14:51:10
    Temat: Re: internet - prawda to ?
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 05 of May 2009 09:36, Dariusz Gasior wrote:

    > Podwojne kurde - za pierwszym razem bylo dobrze - marzy.

    Jako gra słów z angielskim "mazy" mi się podoba.

    --
    nb

  • 47. Data: 2009-05-05 15:09:26
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 05 of May 2009 11:42, Marcin [3M] wrote:

    > Użytkownik <j...@a...at> napisał w wiadomości

    g.googlegroups.com...

    > Jakoś tak wyszło, że w tym czasie pojawiło się jedno z największych
    > udogodnień w prowadzeniu DG, jakie spotkało mnie od ca. 1995.
    >
    > I jakoś nie pamiętam historii o miliardowych brakach w budżecie
    > tudzież resortach. Zresztą wcześniej też takich jaj nie było.

    A veta towarzysza magistra nie pamiętasz? Chodziło
    o zmniejszenie podatków dla pracodawców.

    > Wychodzi na to, że nie ma nic gorszego niż fachowiec...

    Fałszywa teza, że jak się nie miesza do czegoś
    to zły fachowiec. A to akurat znaczy, że dobry
    fachowiec, bo nie czujesz, że się miesza (tak jak
    dobra teściowa czy dobry akustyk). Jednak wydanie
    odpowiedniego prawa dla DG, to ogromne mieszanie się.
    Równie wielkie jak veto towarzysza magistra.

    --
    nb

  • 48. Data: 2009-05-05 15:15:08
    Od: Nazgul <a...@o...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > A dostep do proxy zapewnisz sobie noszac pakiety w wiadrach...

    Nie nosząc tylko wysyłając taśmociągiem. Rozwiązanie jest sprawdzone i
    nazywa się TOR - The Onion Router. Korzystasz z serwerów proxy u innych
    samemu także oferując usługę proxy dla innych. Nie do wyblokowania jako
    że do tego trzeba by pozamykać WSZYSTKIE porty - czyli utłuc całą
    komunikację.
    TOR-owi wystarcza jeden otwarty.
    --
    "Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
    I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

    A. de Saint-Exupery

  • 49. Data: 2009-05-05 15:19:28
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Nazgul wrote:

> [...]
    > wyblokowania jako że do tego trzeba by pozamykać WSZYSTKIE porty -
    > czyli utłuc całą komunikację. TOR-owi wystarcza jeden otwarty.

    Z czym bedziesz sie przez ten TOR komunikowal jesli
    dostawca kabla wytnie Ci absolutnie wszystko i dopusci
    ruch tylko d/z konkretnego IP?

    Bo tak to sobie wyobrazam - dostajesz pakiet dla malo
    rozgarnientych i mozesz ogladac tylko onet.pl ;)

  • 50. Data: 2009-05-05 15:38:30
    Od: Nazgul <a...@o...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Bo tak to sobie wyobrazam - dostajesz pakiet dla malo
    > rozgarnientych i mozesz ogladac tylko onet.pl ;)

    Czarnowidztwo :)

    Chociaż... Połączenia przychodzące mogą wyrąbać...