  • 1. Data: 2004-04-26 12:15:57
    Temat: [ot] dostep w terenie
    Od: "Yaro" <bez_adresu_priva_tnego@bo_sie_spamuje.invalid>

    Witam,

    potrzebuje na letnia akcje marketingowa dla
    duzej firmy przylacze do Internetu powyzej
    2Mbit/s takie, zebym mogl w dowolne miejsce
    Polski pojechac i je zestawic. Przy czym
    interesuje mnie to, zeby te 2Mbity bylo
    ODE mnie i DO mnie.

    Mozecie cos polecic?

    Pozdro
    Jarek Kaczmarczyk

  • 2. Data: 2004-04-26 19:14:00
    Temat: Re: [ot] dostep w terenie
    Od: "STACHUrka" <s...@...pl>

    Zadzwon do ERA gsm oni maja takie kanaly wirtualne na swoich BTSach i
    zestawia ci z domu do dowolnego miejsca w kraju ale nie bedzie to tanie lecz
    skoro piszesz ze duuza firma to raczej nie beda sie szczypac....

    --
    STACHUrka
    www.stachurka.w.pl

  • 3. Data: 2004-04-26 20:26:44
    Od: gito <g...@n...spam.student.pr.radom.pl>

    Użytkownik Yaro napisał:
> [...]
    > duzej firmy przylacze do Internetu powyzej
    > 2Mbit/s takie, zebym mogl w dowolne miejsce
    > Polski pojechac i je zestawic. Przy czym

    A moze stelitarna lacznosc dwukierunkowa jest kilka firm co to w Polsce
    oferuje, niestety nigdy nie uzywalem ale przynajmniej oferty zpowiadaja
    sie atrakcyjnie.

  • 4. Data: 2004-04-26 21:16:28
    Od: "Ernest" <e...@p...pl>

    Netia ma dostep satelitarny - znam kolesia ktory je uzywa
    ale DOWN 2M da sie wydusic ale UP to maks 64kbps

  • 5. Data: 2004-04-26 21:29:46
    Od: RusH <r...@p...pdi.net>

    "Yaro" <bez_adresu_priva_tnego@bo_sie_spamuje.invalid> wrote :

> [...]
    > duzej firmy przylacze do Internetu powyzej
    > 2Mbit/s takie, zebym mogl w dowolne miejsce
    > Polski pojechac i je zestawic. Przy czym

    niestety nieeeee, jedyne co mi przychodzi do glowy to satelita, ale nie
    te predkosci (upload, bo DL spoko)

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://pulse.pdi.net/~rush/qv30/

  • 6. Data: 2004-04-27 07:43:09
    Od: Slawek <s...@a...net>

    On Mon, 26 Apr 2004 23:16:28 +0200
    "Ernest" <e...@p...pl> wrote:

    > Netia ma dostep satelitarny - znam kolesia ktory je uzywa
    > ale DOWN 2M da sie wydusic ale UP to maks 64kbps

    Ile to kosztuje?

    --
    pozdr. Slawek
    GG: 1262167

  • 7. Data: 2004-04-27 22:12:23
    Od: RusH <r...@p...pdi.net>

    Slawek <s...@a...net> wrote :

    > Ile to kosztuje?

    terminal 10k, abo cos od 3k

    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2004-04-30 07:32:35
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Mon, 26 Apr 2004 14:15:57 +0200, "Yaro"
> [...]

    >duzej firmy przylacze do Internetu powyzej
    >2Mbit/s takie, zebym mogl w dowolne miejsce
    >Polski pojechac i je zestawic. Przy czym

    TP EmiTel ???

    futszaK
    598339018 888010641
    Bluline: Mamy tu informacje ze nie ma Pan
    podpisanej umowy z zadnym innym operatorem
    miedzystrefowym

  • 9. Data: 2004-04-30 07:35:57
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Mon, 26 Apr 2004 22:26:44 +0200, gito
    <g...@n...spam.student.pr.radom.pl> wrote:

    >A moze stelitarna lacznosc dwukierunkowa jest kilka firm co to w Polsce
    >oferuje, niestety nigdy nie uzywalem ale przynajmniej oferty zpowiadaja
    >sie atrakcyjnie.

    $ ping rosnowo.jarsat.pl
    PING rosnowo.jarsat.pl (213.209.165.202): 56 data bytes
    64 bytes from 213.209.165.202: icmp_seq=0 ttl=39 time=2986.032 ms
    64 bytes from 213.209.165.202: icmp_seq=1 ttl=39 time=2926.096 ms
    64 bytes from 213.209.165.202: icmp_seq=2 ttl=39 time=2780.941 ms

  • 10. Data: 2004-04-30 08:10:57
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    futszaK <f...@p...pl> wrote:

    > $ ping rosnowo.jarsat.pl
    > PING rosnowo.jarsat.pl (213.209.165.202): 56 data bytes
    > 64 bytes from 213.209.165.202: icmp_seq=2 ttl=39 time=2780.941 ms

    I? Nie widziałem żadnych wymagań dotyczących 'pracy terminalowej'. Poza może
    gdybyś się tak odrobinę dokształcił w zakresie łączności satelitarnej...

    --
    Przemysław Maciuszko