  • 1. Data: 2004-04-23 10:11:51
    Temat: Neostrada szybciej, ale czy SDI tez ??
    Od: "Ibiza" <i...@n...o2.pl>

    Wyczytalem na stronie tpsa -
    http://www.telekomunikacja.pl/onas/serwis_prasowy/bi
    uro/show.php?mid=1460 ,
    ze maja przyspieszyc Neo, ale czy tym samym zwieksza transfer SDI ?

  • 2. Data: 2004-04-24 08:22:17
    Temat: Re: Neostrada szybciej, ale czy SDI tez ??
    Od: Tomasz Nidecki <n...@t...net>

    "Ibiza" <i...@n...o2.pl> wrote in

> [...]
    uro/show.php?mid=1
    > 460 , ze maja przyspieszyc Neo, ale czy tym samym zwieksza transfer

    Mnie za to interesuje, czy IDSL tez dostanie wiekszy transfer. Troche
    glupio [glupio to malo powiedziane] byloby gdyby tak nie bylo, skoro
    place za to jednak nieco wiecej niz uzytkownicy Neo...

    --
    tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
    t...@t...net http://tonid.net http://endemic.org

  • 3. Data: 2004-04-24 09:46:15
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Ibiza <i...@n...o2.pl> wrote:
    > Wyczytalem na stronie tpsa -
    > http://www.telekomunikacja.pl/onas/serwis_prasowy/bi
    uro/show.php?mid=1460
    > , ze maja przyspieszyc Neo, ale czy tym samym zwieksza transfer SDI ?

    Nie.

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 4. Data: 2004-04-24 09:50:00
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    > ze maja przyspieszyc Neo, ale czy tym samym zwieksza transfer SDI ?
    Nie, bo to technicznie nie mozliwe.

    Maciej

  • 5. Data: 2004-04-24 10:18:39
    Od: "Andrzej Kosmala" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Maciej Przyboś" <m...@i...com> napisał w wiadomości
    > Nie, bo to technicznie nie mozliwe.

    Niemożliwe po stronie TPSA, jak rozumiem.
    Po stronie klienta można poprzez włączenie kompresji i zastosowanie karty z
    szybkim COM'em, 230 lub 460 kbps. Niestety, póki co włączenie kompresji na
    ppp w SDi jest ignorowane.

    --

    Pozdrawiam,
    Andrzej Kosmala

  • 6. Data: 2004-04-24 10:20:07
    Od: gito <g...@n...spam.student.pr.radom.pl>

    Użytkownik Ibiza napisał:

    > Wyczytalem na stronie tpsa -
    > http://www.telekomunikacja.pl/onas/serwis_prasowy/bi
    uro/show.php?mid=1460 ,
    > ze maja przyspieszyc Neo, ale czy tym samym zwieksza transfer SDI ?

    to jest chwyt marketingowy
    uzytkownicy neo (sagem i thomson) od samego poczat technologia
    zastosowana przez tpsa pozwalala na uzyskanie lepszego polaczenia niz
    napisali w umowie :)

  • 7. Data: 2004-04-24 10:57:16
    Od: p...@p...pl (parys)

> [...]
    > glupio [glupio to malo powiedziane] byloby gdyby tak nie bylo, skoro
    > place za to jednak nieco wiecej niz uzytkownicy Neo...

    to dopiero sie zdziwisz jak sie kapniesz, ze tu chodzi nie o to ile ty
    placisz, tylko o to ile wy placicie i ile oni placa

    pozdrawiam
    parys
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 8. Data: 2004-04-24 11:56:50
    Od: RusH <r...@p...pdi.net>

    Tomasz Nidecki <n...@t...net> wrote :

> [...]
    > Troche glupio [glupio to malo powiedziane] byloby gdyby tak nie
    > bylo, skoro place za to jednak nieco wiecej niz uzytkownicy Neo...

    niby czemu mieli by poszerzac iDSLe ? Przeciez iDSL jest by design
    laczem dla ISP (malych bo malych ale jednak) wiec TPSA wisi
    kalafiorem - i tak musisz placic tepsie, jak nie za iDSLa to za
    polsrak czy w cenie lacza od np Pro Futuro.

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://pulse.pdi.net/~rush/qv30/

  • 9. Data: 2004-04-24 11:56:54
    Od: RusH <r...@p...pdi.net>

    "Andrzej Kosmala" <s...@s...pl> wrote :

    > Uzytkownik "Maciej Przyboś" <m...@i...com> napisal w
    > wiadomości news:c6dd87$mhp$1@news.atman.pl...
    >>

    > Niemozliwe po stronie TPSA, jak rozumiem.
    > Po stronie klienta mozna poprzez wlączenie kompresji i
    > zastosowanie karty z szybkim COM'em, 230 lub 460 kbps. Niestety,
    > póki co wlączenie kompresji na ppp w SDi jest ignorowane.

    nie wszystkie polki sdi obsluguja kompresje (jesli w ogole ktores
    obsluguja, watpie zeby telepies kupowal razem z tymi modulami)

    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2004-04-24 12:20:56
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    RusH <r...@p...pdi.net> wrote:
    > niby czemu mieli by poszerzac iDSLe ? Przeciez iDSL jest by design
    > laczem dla ISP (malych bo malych ale jednak)

    Skad to przekonanie?