  • Data: 2014-09-09 19:44:12
    Temat: Re: [ot] Swietlowka a podlaczanie na zywo
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.09.2014 19:18, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Jest mierzalne na starych witrażach.

    Mierzyłeś?
    Ja słyszałem co innego - owszem, stare szyby zdarzają się na dole
    grubsze, ale to jest spowodowane niedoskonałą technologią ich
    wytwarzania. Po prostu nierówne były, a szklarz mając wybór - szklił
    grubszym na dół.
    Nie wiem jaka jest prawda, ale na moje wyczucie, to pionowa szyba
    prędzej by się pomarszczyła niż równiutko pogrubiła, Można by sprawdzić
    na oknach dachowych, szklarniach, kredensach - tam gdzie szyba jest poziomo.

    --
    Mirek.