  • Data: 2014-09-09 23:25:50
    Temat: Re: [ot] Swietlowka a podlaczanie na zywo
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Cos musi ciagnac. Albo male tafelki wyciagaja, albo cala wstege,
    > a wtedy walki musza ciagnac.

    Ciągną za to, co już stwardniało. Tak to sobie sprytnie wykombinowali.

    Tafelki są duże, nieskończone wprost. To pracuje w systemie 24/7, nie
    da się tego przerwać. Tam na górze pracuje gostek, co odbiera odcięte
    tafle, tak ze dwa metry każda. I *rzuca* je z kilku metrów na stertę.
    A one łagodnie lądują na poduszcze powietrznej.

    > Nie nie - teraz to wylewa sie szklo na wanne stopionej cyny.

    Te takie lepsiejsze. Nie wykluczam, że to co teraz mam w oknie też jest
    takie, ale głowy za to nie dam. W każdym razie to ciągnione jest na
    tyle dobre, że nijakich fal na nim nie się uświadczy. I próżno szukać
    zmienionego przez czas szkła robionego tą techniką. Nawet w halach
    fabrycznych sprzed wieku. A nawet zwłaszcza tam.

    --
    Jarek