eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipdebata o jakości - UKE - zapraszamyRe: [ot] Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: [ot] Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
    Date: Thu, 28 Apr 2011 09:42:07 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <ipb5mn$4cq$1@news.onet.pl>
    References: <3...@c...googlegroups.com>
    <iophgj$r2l$1@news.onet.pl> <ip4h6b$puj$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ip4mc4$5hk$1@news.onet.pl> <ip77gp$lmb$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ip7btt$s09$1@news.onet.pl> <ip9ng4$ud2$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ip9ujq$44u$1@news.onet.pl> <ipa2dj$ng9$1@inews.gazeta.pl>
    <ipa34b$me7$1@news.onet.pl> <ipas1q$j0d$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.121.118.98
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1303976471 4506 62.121.118.98 (28 Apr 2011 07:41:11 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Apr 2011 07:41:11 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    In-Reply-To: <ipas1q$j0d$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:94829
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-04-28 06:56, Mikołaj Jopczyński pisze:
    > W dniu 2011-04-27 23:52, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    >> Zarówno z własnego doświadczenia, jak i z opowieści innych wiem, że
    >> cokolwiek by klient nie napisał/powiedział, i tak będzie potraktowany
    >> jak idiota. Więc po co się męczyć?
    >
    > No to moje jest nieco inne.
    >

    Napisałem to z własnych i cudzych doświadczeń u kilku operatorów, co
    prawda dużych. Są dwie metody postępowania:
    - nawet jeśli jest jakaś większa awaria, każą mi odczyniać modemy,
    puszczać sygnały dymne, resetować, cokolwiek, zamiast zerknąć w swoje
    konsole i zobaczyć, że szkielet leży.
    - jeśli jest awaria, np. w połowie Warszawy, nie przyjmują żadnych
    innych zgłoszeń, np. problemów z routingiem w drugiej połowie, tej
    działającej. Bo jest awaria. I trzeba zbyć klienta - przyjdzie nowa
    zmiana i nim się zajmie, albo i nie.

    Do tego dochodzi jeszcze kompletny brak informacji (bo przecież nie
    wiedzy - interfejs białkowy wiedzy nie posiada), na przykład do modemu
    DOCSIS musi - ich zdaniem - być podłaczony komputer, a nie router. Więc
    po wielu bojach i trudach sklonowałem adres MAC karty komputera do
    routera - działa i teraz nie robią scen.

    W domu jestem w zasięgu 4 operatorów - dwóch ADSL i dwóch DOCSIS.
    Trzech już sprawdziłem na wszystkie możliwe sposoby. Aż się boję
    sprawdzić czwartego. Ale i tak mam wybór. A wielu moich znajomych wyboru
    nie posiada, a i tak część z nich jest szczęśliwa, że ma drut z tepsy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: