  • Data: 2009-11-06 22:18:08
    Temat: Re: [ot] Ile pradu bede miec za 30 000? Ekologia wg Polkowic
    Od: Wojciech Bartczak <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bujnos pisze:

    > ale cel takiej akcji to nie tylko ekonomia i wynik w excelu, chodzi o
    > oddzialywanie spoleczne.

    Tak, w PRL też chodziło o oddziaływanie społeczne w tym samym kierunku,
    dzięki temu do dzisiaj trzeba niekiedy przepisać 10 razy ten sam
    papierek w 20 urzędach.
    Dobre rozwiązanie to takie, które minimalizuje wszelkie
    koszty, między innymi czas i pieniądze. Monitoring też kosztuje i pewnie
    z tego akumulatora już zasilany nie będzie.
    Grupa interwencyjna na rowerach też nie jeździ.
    Czy produkcja samych ogniw jest ekologiczna ? Ciekawe kto to cudo
    odśnieży i kiedy emeryci zorganizują związki zawodowe ?
    Mam dużo bardziej ekologiczne rozwiązanie, po co podświetlać reklamy
    skoro robią to latarnie uliczne ? W dzień za to dobrze je widać.
    Ewidentnie chodzi o sporą kasę dla urzędasów, ktoś wypcha kieszenie
    publiczną forsą i zniknie, następna ekipa będzie się tłumaczyć.
    Niedługo wybory, trzeba się obłowić zanim społeczeństwo odsunie
    klikę od koryta. A ludziom wciska się eko-kit.
    A na złagodzenie, dużo bardziej ekologiczne i pożyteczne społecznie
    uważam napędzanie silników spalinowych alkoholem etylowym. W autobusach
    większość silników to diesel, powinno być możliwe spalanie takiej
    mieszanki bez znacznych nakładów pracy, a o ile lepiej dla wszystkich.

    Pozdrawiam,
    Wojtek.