  • Data: 2009-07-13 16:36:08
    Temat: Re: [ot] Dodatki do FF
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant wrote:
    > Wymiana fontów w locie (podczas wysyłania na ekran), a nie po analizie
    > załadowanej strony. Tak sprzętowe jak skalowanie.

    Zastanów się czy wbudowana w firefoksa opcja Ci wystarczy (albo czy nie
    wyłaczy za dużo) - nazywa się to zdaje się "używaj moich kolorów i
    czcionek". Jak tak to chyba był dodatek o nazwie "config tool" - do
    szybkiego włączania, wyłączania zadanych opcji.
    Jak to Ci nie wystarczy, to nie wiem czy jest coś gotowego, ale taki
    guziczek znów taka wielka magia napisać nie jest :)

    d :)