  • Data: 2012-12-02 20:42:40
    Temat: Re: ostre zdj?cia
    Od: Slon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, December 2, 2012 1:37:01 PM UTC-5, Janko Muzykant wrote:

    > Śmieciu, tak bardzo chcesz być zauważony...

    Kto jak kto smieciu, ale ty mnie zawsze zobaczysz,
    Bo za bardzo czujesz ciernia w odbycie.
    Wszyscy inni, ktorzy nie chca mnie widziec,
    juz dawno maja mnie w KF i tylko ty smieciu,
    mimo ze wiele razy obiecywales jednemu,
    bywalemu tu mendzie, ze mnie wrzucisz do KF,
    to ciagle jakos nie udaje ci sie,
    dotrzymac swojego, wlasnego slowa.

    Nie mam zadnej obawy smieciu,
    zebys mnie dalej nie zauwazal.