  • 1. Data: 2009-10-08 20:47:27
    Temat: ostatnie godziny FTA platformy TVP
    Od: a...@p...pl

    http://satkurier.pl/news/49918/tvp-rozpoczynamy-kodo
    wanie-anten.html

    no to sie ludzie naogladali za darmo!!!

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-10-08 21:51:34
    Temat: Re: ostatnie godziny FTA platformy TVP
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    news:tsjsc5ldj37offjl21nip6hnqmo4gequ7m@4ax.com...
    > http://satkurier.pl/news/49918/tvp-rozpoczynamy-kodo
    wanie-anten.html

    > no to sie ludzie naogladali za darmo!!!

    Czyli powrót do stanu poprzedniego, bo jak rozumiem kart nds w sprzedazy
    niet?

    No to sie PIS ladnie nam przedstawil.
    A jeszcze tydzien temu niektórzy pierdzielili nam tu o spiskowych teoriach w
    których PO do spólki z LPR wspierala prywatnych nadawców...

  • 3. Data: 2009-10-09 05:25:55
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:
> [...]
    > A jeszcze tydzien temu niektórzy pierdzielili nam tu o spiskowych
    > teoriach w których PO do spólki z LPR wspierala prywatnych nadawców...

    mówiem, że tak będzie i by się tym nie podniecać, bo to tvp!!
    tam jest po prostu burdel.
    może się kiedyś unormuje i będziemy mieć w miarę normalną
    i przewidywalną tv.
    szkoda tylko, że nie ma kart i modułów na rynku.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 4. Data: 2009-10-09 06:40:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > mówiem, że tak będzie i by się tym nie podniecać, bo to tvp!!

    A ja się dałem nabrać i wydałem 60 zł na monoblocka bez sensu.

    > tam jest po prostu burdel.
    > może się kiedyś unormuje i będziemy mieć w miarę normalną
    > i przewidywalną tv.
    > szkoda tylko, że nie ma kart i modułów na rynku.

    Mi by wystarczyły same karty, z resztą bym sobie pewnie poradził.
    Choć nie wiem czy zdecydowałbym się na wydatek rzędu 50 zł.
    Kto mi da pewność, że znowu za miesiąc nie pójdzie on na marne?

  • 5. Data: 2009-10-09 08:06:31
    Od: Jan <k...@g...com>

    O ludzie, jak to dobrze, że nie kupiłem tunerka do tego celu
    specjalnie bo rozważałem taką możliwość. Ba tutaj widziałem linki do
    aukcji na allegro do polecanych przez was dekoderków. Normalnie jestem
    zaskoczony. Ciekawe czy będą przypadki, że ktoś zgłosi jakąś skargę
    czy coś podobnego, gdyż można przypuszczać i zakładać, że są jednak
    osoby który kupiły taki dekoder wyłącznie w tym celu.

    W związku z tą sytuacją chcę kupić to:
    http://telewizjanakarte.pl/o_ofercie.html
    Ważność oferty telewizji na kartę: do 31.10.2016 r.

    Czy to znaczy, że 01.11.2016 roku wszystkie karty zgasną na wieki,
    wieki amen?

  • 6. Data: 2009-10-09 09:47:46
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

> [...]
    >Ważność oferty telewizji na kartę: do 31.10.2016 r.

    >Czy to znaczy, że 01.11.2016 roku wszystkie karty zgasną na wieki,

    To znaczy ze zabezpieczają sie na taką ewentualność. Przynajmniej Cie
    informują że tak się moze stać w 2016 roku .... bo taka TVP widac ma
    wszystkich w dupie i może przestać działac z dnia na dzień.

    c.

  • 7. Data: 2009-10-09 10:22:15
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Jan pisze:
> [...]
    > aukcji na allegro do polecanych przez was dekoderków. Normalnie jestem
    > zaskoczony. Ciekawe czy będą przypadki, że ktoś zgłosi jakąś skargę

    ??? do kogo chcesz pisać skargę?
    podpisywałeś jakąś umowę lub zobowiązanie?
    po drugie tv nadaje w fazie testów

> [...]
    > Ważność oferty telewizji na kartę: do 31.10.2016 r.
    >
    > Czy to znaczy, że 01.11.2016 roku wszystkie karty zgasną na wieki,

    nie, ale oni mają umowę podpisaną na rozpowszechnianie programów,
    a jak podpiszą znowu to będzie dalej.

  • 8. Data: 2009-10-09 10:28:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ??? do kogo chcesz pisać skargę?
    > podpisywałeś jakąś umowę lub zobowiązanie?

    Nie czy Ty podpisywałeś, tylko czy tvp podpisywała.
    Publicznie złożona oferta (obietnica) jak najbardziej wyczerpuje znamiona.

    > po drugie tv nadaje w fazie testów

    Nic takiego nie wynikało z informacji przekazywanych w momencie startu
    platformy.

  • 9. Data: 2009-10-09 10:57:58
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Nie czy Ty podpisywałeś, tylko czy tvp podpisywała.
    > Publicznie złożona oferta (obietnica) jak najbardziej wyczerpuje znamiona.

    komu jak komu - im nie wierze.
    nie ma to jak umowa pisemna, ale może tak miało być.
    jeszcze jedno, może nie potrzebnie roztrząsajmy bo testy
    mogą potrwać kilka dni, tygodni i może wróci do tego co było

    > Nic takiego nie wynikało z informacji przekazywanych w momencie startu
    > platformy.

    nie mogę tego znaleźć, ale wydaje mi się, że było tam słowo "testy"

  • 10. Data: 2009-10-09 11:11:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > komu jak komu - im nie wierze.

    Postawa słuszna, ale prawnie nie ma większej różnicy.

    > nie ma to jak umowa pisemna, ale może tak miało być.
    > jeszcze jedno, może nie potrzebnie roztrząsajmy bo testy
    > mogą potrwać kilka dni, tygodni i może wróci do tego co było

    Jakby chodziło o testy to by zakodowali sobie jeden program i to z tych co
    nadal zostały fta.

    > nie mogę tego znaleźć, ale wydaje mi się, że było tam słowo "testy"

    A ja pierwsze słyszę.